Konspol wprowadza nową linię produktów dla dzieci
Konspol wprowadza na rynek nową linię produktów dla dzieci pod marką Żarłaki. W portfolio produktów znajdą się trzy pozycje asortymentowe: parówki z kurczaka, kabanosy z kurczaka i polędwica z kurczaka.

Oferta Konspolu to odpowiedź na potrzeby konsumentów, coraz częściej poszukujących produktów wędliniarskich bez sztucznych dodatków i wypełniaczy. Wszystkie produkty z portfolio marki należą do linii Natura, co oznacza, że nie zawierają konserwantów, laktozy ani glutenu.
Parówki, kabanosy i polędwica z linii Żarłaki dostępne będą w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach, których kolorystyka i grafika mocno wyróżnią się na sklepowych półkach. Zielony, jaskrawy kolor opakowań oraz kolorowe żarłoczne stworki w nowoczesnej grafice z pewnością przyciągną uwagę najmłodszych konsumentów.
Wprowadzeniu nowych produktów towarzyszyć będą zarówno działania w mediach społecznościowych, jak również degustacje i prezentacje w sieciach handlowych, wspierane dedykowanymi materiałami POS.
