REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Konspol z nową kampanią reklamową produktów convenience

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 16-02-2016, 11:31

Z końcem lutego Konspol rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową produktów convenience. Celem kampanii jest pokazanie szerokiej gamy produktów z tej kategorii jak i umocnienie marki w świadomości klientów.

REKLAMA

Marka Konspol to silny i znany na rynku brand wyrobów z mięsa z kurczaka. Wyroby z mięsa z kurczaka, choć są domeną tego producenta, to nie jedyne produkty jakie znajdziemy na półkach sklepowych. Firma produkuje także wyroby wieprzowe, z jagnięciną, gęsiną i z królika. Dużą część asortymentu zajmują wyroby bez konserwantów, bezglutenowe czy light.

Oprócz tego Konspol produkuje również dania gotowe typu convenience czy przekąski.

- To pierwsza odsłona planowanych przez nas na ten rok działań reklamowych. Będziemy pojawiać się w tv, internecie i w reklamie outdoorowej– tłumaczy Agnieszka Piech, kierownik ds. Marketingu Konspol.

– Tymi działaniami chcemy zwiększyć znajomość marki Konspol. Oczywiście liczymy również na wzrost zainteresowania tymi produktami - dodaje. 

Kampania będzie trwać od 22 lutego do 7 marca. Spoty będą emitowane w TVP 1 i TVP 2, TVN Style, Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat News, Polsat Cafe i Polsat Film.

Reklamowane będą w szczególności Nuggetsy, polędwiczki z kurczaka i Tortille.

Grupa Konspol jest producentem i przetwórcą kurczaka. Grupa składa się z czterech zintegrowanych firm:
Pasz Konspo, Konspol Bis, Konspol Holding oraz Trans Konspol. 

 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • konsument 22-02-2016, 21:50:
Tak mocno ruszyli z kampanią, że już na starcie dali plamę...Zwróćcie uwagę na słowo "Doskonałe" w reklamie produktów dla dzieci. Słowo "Ł" dość znacznie różni się od pozostałych liter co jest dość częstym błędem popełnianym przez dzieci i amatorów, ale nie profesjonalistów! Polską literę można było stworzyć z litery "L" i myślnika. Co za marketingowiec dopuścił do tak banalnego błędu, który teraz ogląda cała Polska?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 252) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 731 656)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH