Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Konspol z nową kampanią reklamową produktów convenience

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 16-02-2016, 11:31

Z końcem lutego Konspol rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową produktów convenience. Celem kampanii jest pokazanie szerokiej gamy produktów z tej kategorii jak i umocnienie marki w świadomości klientów.

Marka Konspol to silny i znany na rynku brand wyrobów z mięsa z kurczaka. Wyroby z mięsa z kurczaka, choć są domeną tego producenta, to nie jedyne produkty jakie znajdziemy na półkach sklepowych. Firma produkuje także wyroby wieprzowe, z jagnięciną, gęsiną i z królika. Dużą część asortymentu zajmują wyroby bez konserwantów, bezglutenowe czy light.

Oprócz tego Konspol produkuje również dania gotowe typu convenience czy przekąski.

- To pierwsza odsłona planowanych przez nas na ten rok działań reklamowych. Będziemy pojawiać się w tv, internecie i w reklamie outdoorowej– tłumaczy Agnieszka Piech, kierownik ds. Marketingu Konspol.

– Tymi działaniami chcemy zwiększyć znajomość marki Konspol. Oczywiście liczymy również na wzrost zainteresowania tymi produktami - dodaje. 

Kampania będzie trwać od 22 lutego do 7 marca. Spoty będą emitowane w TVP 1 i TVP 2, TVN Style, Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat News, Polsat Cafe i Polsat Film.

Reklamowane będą w szczególności Nuggetsy, polędwiczki z kurczaka i Tortille.

Grupa Konspol jest producentem i przetwórcą kurczaka. Grupa składa się z czterech zintegrowanych firm:
Pasz Konspo, Konspol Bis, Konspol Holding oraz Trans Konspol. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • patcopy 13-03-2017, 13:16:
Mam nadzieję, że polskie firmy będą korzystać z najlepszych pomysłów. A te najlepsze pomysły będą działać na ich korzyść.

Patryk Rykała
copywriter
  • konsument 22-02-2016, 21:50:
Tak mocno ruszyli z kampanią, że już na starcie dali plamę...Zwróćcie uwagę na słowo "Doskonałe" w reklamie produktów dla dzieci. Słowo "Ł" dość znacznie różni się od pozostałych liter co jest dość częstym błędem popełnianym przez dzieci i amatorów, ale nie profesjonalistów! Polską literę można było stworzyć z litery "L" i myślnika. Co za marketingowiec dopuścił do tak banalnego błędu, który teraz ogląda cała Polska?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (12 131) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH