Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Konspol zaczyna jesienną kampanię produktów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-09-2013, 12:44

Firma Konspol, zajmująca się przetwórstwem kuczaków, rozpocznie na przełomie września i października 2013 r. kampanię promującą produkty pod marką Konspol.

Kampania obejmie sponsoring programów telewizyjnych w TVP, Polsacie i kanałach tematycznych tej stacji oraz sponsoring audycji radiowej w RMF FM, działania w internecie, na Facebooku i potrwa do końca listopada.

Produkty promowane w kampanii to: Kabanosy Konspol Natura bez konserwantów, bez glutenu i bez laktozy, Polędwiczki panierowane z kurczaka oraz Hot-dog z kurczaka premium bez glutenu, bez laktozy, bez glutaminianu sodu, o wysokiej zawartości mięsa.

Dodatkowym wsparciem kampanii Konspolu będzie współpraca, jaką marka nawiązała ze znanym dietetykiem, fit&life coachem i trenerem gwiazd Jackiem Bilczyńskim. Współpraca obejmuje eventy z udziałem Jacka Bilczyńskiego promujące produkty marki Konspol.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH