Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

KRD-IG jednym z inicjatorów działań komunikacyjnych na rzecz europejskiego drobiu

W Brukseliv29 sierpnia 2017 r. odbyło się spotkanie inauguracyjne Grupy Roboczej a.v.e.c. (Association of Poultry Processors and Poultry Trade in the EU) ds. Komunikacji. To, nowe w strukturach organizacji, ciało ma za zadanie m.in. uporać się z mitami na temat mięsa drobiowego, pokutującymi wśród europejskich konsumentów, a także wzmocnić pozycję branży drobiarskiej na szczeblu unijnym.

KRD-IG jednym z inicjatorów działań komunikacyjnych na rzecz europejskiego drobiu
Łukasz Dominiak /fot. KRD-IG

Pomysł utworzenia Grupy Roboczej ds. Komunikacji był szeroko dyskutowany podczas posiedzenia Zarządu a.v.e.c. które miało miejsce 27 czerwca br. Koncepcja zainicjowana m.in. przez KRD-IG spotkała się wówczas z pozytywnym przyjęciem. Kwestie komunikacyjne i wizerunkowe były też głównym punktem wystąpienia nowej Sekretarz Generalnej a.v.e.c., Birthe Steenberg. 29 sierpnia br. założenia te zaczęto wprowadzać w życie.

- Podczas spotkania potwierdziło się przypuszczenie, iż w różnych krajach branża drobiarska boryka
się z podobnymi problemami wizerunkowymi. Wymieniając nasze doświadczenia stworzyliśmy podwaliny pod międzynarodową strategię komunikacji. Jej celem jest przywrócenie dobrego wizerunku europejskiego drobiu – takiego na jaki zasługuje dzięki swojej jakości i bezpieczeństwu, ale również rosnącemu znaczeniu dla całej gospodarki – mówi Łukasz Dominiak, Dyrektor Generalny Krajowej Rady Drobiarstwa-Izby Gospodarczej. Chcemy brać aktywny udział w dyskusji o drobiu na szczeblu struktur UE, gdyż europejscy konsumenci niezmiennie stanowią naszą najliczniejszą grupę odbiorców – dodaje.

Grupa Robocza a.v.e.c. ds. Komunikacji będzie realizować działania adresowane zarówno do europejskich konsumentów drobiu jak i decydentów, odpowiedzialnych za obszary takie jak rolnictwo czy przemysł spożywczy. Podczas spotkania w Brukseli Łukasz Dominiak zaprezentował wybrane efekty realizacji założeń statusowych KRD-IG, związanych z promocją mięsa drobiowego na polskim rynku. Wiele spośród narzędzi zastosowanych przez KRD-IG w Polsce zyskało pozytywne opinie członków grupy, a część z nich po adaptacji będzie wdrażana także na poziomie międzynarodowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Łukasz Dominiak RSS ALERT    /    KRD-IG RSS ALERT    /    drób RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.38.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.