Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lekkostrawny mięsny marketing, czyli podsumowanie konferencji #SZYNKA

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-06-2017, 13:24
Lekkostrawny mięsny marketing, czyli podsumowanie konferencji #SZYNKA
fot. materiały prasowe

pomimo, iż branża mięsna jest wyjątkowo tradycyjna i zorientowana na podkreślanie właśnie tej cechy, to istnieje przestrzeń, w której wszyscy uczestnicy tego rynku mogą zyskać na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań oraz nawiązywania wielokierunkowych kontaktów - to jeden z wniosków konferencji "#SZYNKA, czyli jak ugryźć kawałek mięsnego marketingu". Pierwsza edycja wydarzenia odbyła się 9 czerwca w Hotelu Prime w Bytomiu.

Codzienność pracy marketingowca to nieustanne szukanie inspiracji, pobudzanie kreatywności i zapoznawanie się z trendami. Nie inaczej jest w branży mięsnej! A gdyby tak raz w roku najważniejsze osoby związane z marketingiem branży mięsnej mogły spotkać się w jednym miejscu, aby wymienić doświadczenia, odkryć trendy, wysłuchać rad ekspertów, poznać najważniejsze informacje i zaczerpnąć inspiracji? Do niedawna było to niemożliwe – dziś okazuje się dostępne na wyciągnięcie ręki!

Rozmowy z naszymi klientami utwierdziły nas w przekonaniu, że istnieje potrzeba zorganizowania wydarzenia, które dla marketingowców branży mięsnej byłoby platformą wymiany wiedzy. Stąd pomysł na konferencję #SZYNKA, czyli jak ugryźć kawałek mięsnego marketingu. Pierwsza edycja wydarzenia odbyła się 9 czerwca w Hotelu Prime w Bytomiu. Pierwsza edycja – bo dziś wiemy już, że takie wydarzenie będzie odbywało się corocznie.

W konferencji wzięło udział ponad 200 osób z prawie 70 zakładów mięsnych oraz firm około branżowych. Wydarzenie podzielone było na kilka części. Dzień z #SZYNKĄ rozpoczął się od prelekcji zaproszonych ekspertów. Pierwszy wystąpił Piotr Dziubek z Grupy Nomax, który w swojej Rozgrzewce dał kilka rad co zrobić, aby nie dostać marketingowej zadyszki. Było to doskonałym wstępem do elektryzującego wykładu Kamila Bolka, który odpowiadając na pytanie "Dobrze wysmażona gwiazda czy krwisty mikroinfluencer?" przybliżył zgromadzonym gościom niesamowity świat influencer marketingu, czyli reklamy i nie-reklamy jednocześnie. Przed pierwszą przerwą głos zabrał także Grzegorz Mech z Instytutu Gfk, który posługując się twardymi danymi, statystyką i analizą namalował Polaków portret własny, opowiadając o preferencjach zakupowych Polaków w kategorii wędlin.

Pierwszy po przerwie wystąpił Jacek Stryczyński z firmy Lionbridge, który w prelekcji pełnej praktycznych porad przedstawił "Marketing mięsny w różnych kulturach". Tuż po nim Paweł Tkaczyk dał kilka przykładów na to, jak opowiadać "Historie, które otwierają portfele", czym porwał licznie zgromadzoną publiczność. Następnie na scenie pojawił się Robert Lis, który przedstawił "Wyzwania i dobre praktyki projektowania opakowań i wykorzystania ich do marketingu produktów". Przed kolejną przerwą publiczność na nogi poderwała Iza Bernau-Ławniczak pokazując, jak działa nasz mózg i wskazując "Skąd się biorą dobre pomysły na fajne produkty?".

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Janosik 22-06-2017, 18:43:
mięso jest szkodliwe dla zdrowia, nieustannie publikowane są nowe badania naukowe

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH