Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl: świeże mięso tylko od polskich producentów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-08-2016, 10:30
Lidl: świeże mięso tylko od polskich producentów
Fot. Shutterstock

Widząc zapotrzebowanie konsumentów na produkty mięsne i drobiowe Lidl rozwija asortyment pod marką „Rzeźnik”, w ramach którego oferuje różnorodne mięso. Dostawy świeżego mięsa odbywają się każdego dnia, a wśród dostępnych produktów z oferty stałej, 100 proc. pochodzi od producentów z Polski.

Mimo rosnącej popularności diety wegetariańskiej i wegańskiej, Polacy nadal chętnie sięgają po mięso – przede wszystkim wieprzowinę, drób (w tym indyka, kaczkę i gęsinę) oraz wołowinę. Biorąc pod uwagę lata 2005-2014, średnia konsumpcja mięsa dla Polski wzrosła z poziomu 66,8 do 69,5 kg na osobę rocznie . Szczególnym uznaniem wśród Polaków cieszą się wyroby polskich producentów, które są również regularnie eksportowane do wielu krajów europejskich.

W odpowiedzi na duże zapotrzebowanie sieć Lidl rozwija asortyment pod marką „Rzeźnik". 100 proc. produktów z oferty stałej pochodzi od polskich producentów. 

- Dzięki współpracy z polskimi dostawcami możemy wspierać lokalny handel i oferować naszym klientom w pełni sprawdzone produkty. Wśród naszych partnerów są takie firmy, jak m.in.: Ami, Animex, Biernacki czy Indrol, które od lat prężnie działają na rodzimym rynku. Staramy się różnicować asortyment tak, aby każdy mógł znaleźć odpowiedni dla siebie produkt, spełniający założenie najwyższej jakości w niskiej cenie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Sami dostawcy są zadowoleni ze współpracy z siecią.

- Cieszę się, że Indrol wraz z siecią sklepów Lidl potrafi wyznaczać nowe trendy oraz kształtować upodobania kulinarne Polaków. Popularność mięsa indyczego w całej Polsce rośnie każdego roku, co jest zasługą dobrych jakościowo produktów – podkreśla Paweł Waligórski, prezes firmy Indrol. 

Wśród producentów współpracujących z marką Lidl jest także Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki, istniejący na rynku krajowym od 1993 roku, który dostarcza do sieci sklepów coraz bardziej popularną wołowinę.

- Lidl, jako pierwsza sieć handlowa otworzyła nam możliwość uplasowania oferty skierowanej bezpośrednio do klienta indywidualnego. Jesteśmy przekonani, że nasze propozycje i kooperacja z Lidlem przyczyni się do dalszej popularyzacji wołowiny wśród polskich konsumentów - zaznacza Tomasz Kubik, prezes ZPM Biernacki. 

Międzynarodowy eksport

Jakość polskich produktów mięsnych i drobiowych została doceniona również za granicą. Jedną z kategorii szczególnie wyróżnianą w innych krajach europejskich jest wieprzowina. Polskie mięso wieprzowe jest eksportowane za pośrednictwem Lidl Polska m.in. do sieci sprzedaży Lidla w Czechach, na Słowacji i na Litwie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH