Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Lidl: świeże mięso tylko od polskich producentów

Widząc zapotrzebowanie konsumentów na produkty mięsne i drobiowe Lidl rozwija asortyment pod marką „Rzeźnik”, w ramach którego oferuje różnorodne mięso. Dostawy świeżego mięsa odbywają się każdego dnia, a wśród dostępnych produktów z oferty stałej, 100 proc. pochodzi od producentów z Polski.

Lidl: świeże mięso tylko od polskich producentów
Fot. Shutterstock

Mimo rosnącej popularności diety wegetariańskiej i wegańskiej, Polacy nadal chętnie sięgają po mięso – przede wszystkim wieprzowinę, drób (w tym indyka, kaczkę i gęsinę) oraz wołowinę. Biorąc pod uwagę lata 2005-2014, średnia konsumpcja mięsa dla Polski wzrosła z poziomu 66,8 do 69,5 kg na osobę rocznie . Szczególnym uznaniem wśród Polaków cieszą się wyroby polskich producentów, które są również regularnie eksportowane do wielu krajów europejskich.

W odpowiedzi na duże zapotrzebowanie sieć Lidl rozwija asortyment pod marką „Rzeźnik". 100 proc. produktów z oferty stałej pochodzi od polskich producentów. 

- Dzięki współpracy z polskimi dostawcami możemy wspierać lokalny handel i oferować naszym klientom w pełni sprawdzone produkty. Wśród naszych partnerów są takie firmy, jak m.in.: Ami, Animex, Biernacki czy Indrol, które od lat prężnie działają na rodzimym rynku. Staramy się różnicować asortyment tak, aby każdy mógł znaleźć odpowiedni dla siebie produkt, spełniający założenie najwyższej jakości w niskiej cenie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Sami dostawcy są zadowoleni ze współpracy z siecią.

- Cieszę się, że Indrol wraz z siecią sklepów Lidl potrafi wyznaczać nowe trendy oraz kształtować upodobania kulinarne Polaków. Popularność mięsa indyczego w całej Polsce rośnie każdego roku, co jest zasługą dobrych jakościowo produktów – podkreśla Paweł Waligórski, prezes firmy Indrol. 

Wśród producentów współpracujących z marką Lidl jest także Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki, istniejący na rynku krajowym od 1993 roku, który dostarcza do sieci sklepów coraz bardziej popularną wołowinę.

- Lidl, jako pierwsza sieć handlowa otworzyła nam możliwość uplasowania oferty skierowanej bezpośrednio do klienta indywidualnego. Jesteśmy przekonani, że nasze propozycje i kooperacja z Lidlem przyczyni się do dalszej popularyzacji wołowiny wśród polskich konsumentów - zaznacza Tomasz Kubik, prezes ZPM Biernacki. 

Międzynarodowy eksport

Jakość polskich produktów mięsnych i drobiowych została doceniona również za granicą. Jedną z kategorii szczególnie wyróżnianą w innych krajach europejskich jest wieprzowina. Polskie mięso wieprzowe jest eksportowane za pośrednictwem Lidl Polska m.in. do sieci sprzedaży Lidla w Czechach, na Słowacji i na Litwie.

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Domański dyrektor RSS ALERT    /    Superdrob RSS ALERT    /    Animex Foods RSS ALERT    /    Tomasz Kubik RSS ALERT    /    Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki RSS ALERT    /    Indrol RSS ALERT    /    Paweł Waligórski RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    Aleksandra Robaszkiewicz RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.