Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Limeko zwiększa sprzedaż ekologicznego drobiu

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-11-2015, 13:15
Limeko zwiększa sprzedaż ekologicznego drobiu
(fot. ŁR)

Rynek drobiu ekologicznego, podobnie jak cały rynek żywności ekologicznej rośnie w ujęciu procentowym bardzo dynamicznie. Jest to jednak wciąż rynek bardzo niszowy. Wzrost sprzedaży odnotowujemy głównie wśród dotychczasowych klientów i w kanale sprzedaży sklepów specjalistycznych - zaznacza w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Rzemiński z firmy Limeko.

- Jak ocenia Pan sytuację na rynku drobiu ekologicznego?

Rynek drobiu ekologicznego, podobnie jak cały rynek żywności ekologicznej rośnie w ujęciu procentowym bardzo dynamicznie. Jest to jednak wciąż rynek bardzo niszowy. Wzrost sprzedaży odnotowujemy głównie wśród dotychczasowych klientów i w kanale sprzedaży sklepów specjalistycznych. Duzi potencjalni klienci wciąż jeszcze badają zapotrzebowanie na tego typu produkty wśród swoich klientów.

Z kolei konsumenci poszukują miejsc gdzie mogą zakupić tego typu produkty. Dużą barierą jest bardzo niska cena drobiu konwencjonalnego i słaba świadomość wśród szerszego grona klientów. Stawiamy jednak na wzrost zamożności klientów i większej ich świadomości, co do jakości żywności ekologicznej.

- Czy ten rok był dobry dla Limeko?

Dla firmy Limeko był to kolejny bardzo dobry rok. W ciągu roku zwiększyliśmy sprzedaż drobiu z 25 tys. szt. do ok. 40 tys. szt. Dodatkowo, od stycznia przyszłego roku wprowadzamy do sprzedaży indyki ekologiczne, na początek w ilości kilku tys. szt. Znacząco zwiększamy również portfolio wyrobów wędliniarskich.

- Będą Państwo wdrażać innowacje?

Stawiamy na jakość wyrobów z kurczaka, używając soli i przypraw eko jako jedynych dodatków do żywności. Będziemy się również starać by wszystkie nasze produkty były  bezglutenowe. Innowacyjne sposoby pakowania, w które inwestujemy, także będą wpływać na atrakcyjność naszych produktów. Chcemy też zwiększyć ilość dostaw naszych produktów w tygodniu, tak aby były jeszcze szerzej dostępne.

- Czy planują Państwo eksport swoich produktów?

Prowadzimy rozmowy z klientami z różnych krajów Europy i Bliskiego Wschodu. Chcemy jednak stawiać na najbliższe rynki zagraniczne w Europie zachodniej. Do uruchomienia znaczącego eksportu musimy jednak zwiększyć znacząco ilość produkowanego żywca, co nastąpi zapewne w drugiej połowie przyszłego roku. Poszukujemy hodowców kurczaków i indyków posiadających wolne kurniki z wybiegami, którzy byliby chętni do współpracy.

- Jakie inwestycje prowadzi obecnie Limeko?

Przygotowujemy się do budowy zakładu konfekcji i rozbioru drobiu. Chcemy skorzystać przy jego budowie ze środków z Unii Europejskiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 761) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH