REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Makarony Polskie o marce Męska Rzecz: Notujemy bardzo dobre wyniki sprzedażowe

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 23-10-2015, 10:57
Makarony Polskie o marce Męska Rzecz: Notujemy bardzo dobre wyniki sprzedażowe
anusz Dąbrowski, doradca prezesa zarządu Makarony Polskie SA. Fot. materiały prasowe

- Marka Męska Rzecz, od momentu wprowadzenia dwa lata temu linii dań standardowych osiągnęła rewelacyjne wyniki sprzedażowe, dorównując sprzedaży tradycyjnych dań gotowych Stoczka. Niektóre indeksy z gamy dań Męska Rzecz odnotowywane są w rankingach w czołówce sprzedaży dań gotowych w Polsce – mówi Janusz Dąbrowski, doradca prezesa zarządu Makarony Polskie SA.

REKLAMA

- Planujemy rozwijać markę w taki sposób, aby przyciągała ona do siebie zadeklarowanych konsumentów innych marek. W tym celu planowane są in-outowe wdrożenia nowych smaków, których próżno szukać w tej kategorii. Nie wykluczamy również innych ciekawych rozwiązań marketingowych, takich jak np. gadżetowe ujęcie marki poprzez łączenie z komplementarnymi produktami niespożywczymi – dodaje.

Jak tłumaczy Janusz Dąbrowski oferta marki Męska Rzecz skierowana jest do tych, którzy potrzebują zjeść ciepły posiłek przynajmniej raz dziennie, by mieć siłę, energię do pracy na dłużej, a nie mają ani czasu, ani warunków do samodzielnego przygotowanie posiłku. Główna grupa docelowa to mężczyźni w wieku 25 lat i więcej, aktywni zawodowo, często pracujący fizycznie, a także: studenci, turyści oraz „słomiani wdowcy”.

- Dania gotowe konsumują oni zazwyczaj: poza domem - w  miejscach pracy (place budowy, wyjazdy  zarobkowe, trasy, w tym zagraniczne) i rekreacji (wycieczki, obozy, kempingi) etc. – gdzie motywem jest: zjeść coś ciepłego minimum raz dziennie do syta, jak najtaniej, szybko i bez wysiłku w domu - gdy  nie ma osoby, która zazwyczaj przygotowuje posiłki. Tak skonstruowana grupa docelowa stanowi de facto większość konsumentów tego typu produktów – mówi Janusz Dąbrowski.

Jak ocenia Janusz Dąbrowski, w segmencie produktów dedykowanych mężczyznom można spodziewać się produktów spełniających konkretne potrzeby żywieniowe, np. podczas stosowania diet, podczas schorzenia, zwiększonego zapotrzebowania na mikro- i makroskładniki (np. dla sportowców), czy dla osoby w trakcie regeneracji. - Kategoria dań gotowych jest natomiast dość oporna na nowe trendy, dlatego stawiamy na nowatorskie podejście do już wyznaczonych obszarów funkcjonowania produktu – mówi.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH