Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mała sprzedaż karmy w lokalnych sklepach i internecie. Posiadacze zwierząt wolą handel nowoczesny

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-09-2010, 13:47

Ponieważ karma dla zwierząt jest w znacznym stopniu zakupem planowanym, konsumenci najczęściej nabywają te produkty w trakcie większych zakupów. Dlatego też największym kanałem dystrybucyjnym (w kategorii Grocery) są średnie i duże sklepy: od dyskontów przez super- i hipermarkety - mówi serwisowi portralspozywczy.pl Marcin Strzelecki z Nestle Purina PetCare.

Marcin Strzelecki zauważa, że bardzo szybko rozwijającym się kanałemsprzedaży żywności dla zwierząt  są drogerie, ale - ze względu na specyfikę klientów - w większości sprzedają się tam karmy dla kotów. - Sprzedaż karm dla zwierząt w małych, lokalnych sklepach jest niewielka - mówi przedstawiciel Nestle Purina PetCare. - W odróżnieniu od rynku specjalistycznego (sklepy i hurtownie zoologiczne) również sprzedaż internetowa nie rozwija się zbyt szybko - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH