Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Mariusz Białek, Beefshop: Naszym kluczem do sukcesu jest wiarygodność

- W zakresie sprzedaży wołowiny kulinarnej w sklepie internetowym jesteśmy pionierami. Stały wzrost zainteresowania, mimo stosunkowo wysokiej ceny, świadczy o tym, że ten sposób sprzedaży znajduje swoich sympatyków i klientów. Reklamacje co do jakości się praktycznie nie zdarzają - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Mariusz Białek, właściciel HerefordWarmia i BEEFshop.

Mariusz Białek, Beefshop: Naszym kluczem do sukcesu jest wiarygodność
Mariusz Białek, właściciel HerefordWarmia i BEEFshop, fot. materiały prywatne

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 22-05-2019, 14:33

Jak mówi Białek, BEEFShop i HerefordWarmia są swego rodzaju "butikiem" oferującym produkt najwyższej jakości.

- Skala naszego działania nie stanowi wielkiej konkurencji dla zakładów mięsnych. Oferują one wołowinę głównie z bydła mlecznego dla masowego klienta za pośrednictwem supermarketów. Dla nas jakość produktu jest najważniejsza, a klient detaliczny umie to najlepiej docenić. Dobra genetyka bydła Hereford, żywienie na ekologicznych pastwiskach i łąkach oraz ekstensywny, naturalny chów to podstawa - mówi.

Opas byków trwa od 24 do 30 miesięcy i jest prowadzony we własnym zakresie oraz przez kilku wybranych rolników, którzy opasają odsadki, aby zapewnić skalę.

- Wybierani są ci, którzy mają odpowiednią bazę paszową i nie używają pasz przemysłowych. Ubój miesięczny to ok. 20-30 sztuk. Ograniczenia areału gospodarstwa nie pozwalają na znaczne zwiększenie hodowli przy zachowaniu jakości wołowiny - mówi Białek.

Handel wołowiną przez internet to wciąż novum, nie tylko w branży mięsnej, ale także jeśli chodzi o cały segment FMCG. Choć wartość polskiego rynku e-commerce dynamicznie rośnie - szacuje się ją obecnie na 50 mld zł - produkty spożywcze, w tym produkty świeże, odpowiadają jedynie za 0,5 proc. tej sumy.

- W zakresie sprzedaży wołowiny kulinarnej w sklepie internetowym jesteśmy pionierami. Stały wzrost zainteresowania, mimo stosunkowo wysokiej ceny, świadczy o tym, że ten sposób sprzedaży znajduje swoich sympatyków i klientów. Reklamacje co do jakości się praktycznie nie zdarzają. W XXI wieku nie ma sensu budowanie kosztowej sieci sklepów stacjonarnych, a dotarcie do klienta w każdym zakątku kraju nie stanowi problemu. Kluczem do sukcesu jest jednak wiarygodność. Nasza gwarantowana jest przez własną hodowlę HerefordWarmia - mówi Białek.

Z Mariuszem Białkiem rozmawialiśmy także o perspektywach i rentowności hodowli bydła mięsnego w Polsce, sprzedaży wołowiny w sieciach handlowych oraz o tym czy moda na burgery wygra z trendem wegetariańskim.

Pełna treść materiału dostępna jest w Strefie Premium:

BEEFshop: Jesteśmy butikiem oferującym produkt najwyższej jakości

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mariusz Białek RSS ALERT    /    BeefShop RSS ALERT    /    Hereford RSS ALERT    /    wołowina RSS ALERT    /    wołowina 2019 RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    hodowla bydła RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.161.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.