Marka Purina One ponownie rekomendowana przez kociarzy
Marka Purina One wystartowała z kolejną kampanią rekomendacji karmy dla kotów. Tym razem konsumenci testują nowy produkt PURINA ONE Coat&Hairball. Do akcji zaproszono 2500 ambasadorów Streetcom – właścicieli kotów, którzy dbają o sierść i skórę swoich ulubieńców. Kociarze testują produkt i dzielą się nim ze swoimi znajomymi posiadającymi koty. Po raz pierwszy do kampanii dołączyli również blogerzy. Kampania potrwa do 21 lutego, a za jej przeprowadzenie odpowiedzialna jest agencja Streetcom.
To kampania nietypowa, bo skierowana do szczególnego konsumenta, jakim jest zwierzę i jego pan. Pierwszym jej etapem było wyłonienie 2500 posiadaczy kotów, którzy szczególnie dbają o zdrowie i wygląd swoich zwierząt. Wyselekcjonowaną grupę zaproszono do kampanii product seeding dla innowacyjnej karmy Purina One Coat&Hairball, która wpływa na zdrowie skóry kota, jego piękną sierść, minimalizuje tworzenie się kul włosowych i ogranicza nadmierne linienie. Karmę Purina One Coat&Hairball wyróżnia również unikalna formuła Actilea opracowana w celu wspierania naturalnej odporności kota.
Każdy ambasador otrzymał zestaw karmy Purina One Coat&Hairball oraz szczegółowe informacje na temat zdrowego żywienia kotów oraz nowego produktu. Zadaniem osób, biorących udział w akcji, jest wypróbowanie karmy oraz podzielenie się swoją opinią na jej temat ze znajomymi, również na portalach społecznościowych, ponieważ kampania prowadzona jest zarówno w realu jak i Internecie. Akcję wspierają także blogerzy ze Streetcom Blog Team, którzy na blogach będą komentować reakcje swoich ulubieńców na nową karmę oraz efekty jej działania na skórę i sierść kotów.
Właściciele kotów uwielbiają rozmawiać o swoich ulubieńcach, dzielić się ich zdjęciami na portalach społecznościowych, komentować inicjatywy skierowane do kociarzy i wyrażać opinie o jakości karmy. Z zaangażowaniem piszą o tym, co im się podoba, a co nie, dlatego są idealną grupą do testowania produktów. Dzięki ich opiniom możemy oferować produkty spełniające wysokie wymagania zwierząt i ich właścicieli - mówi Aneta Okunowska-Stępień, Product Manager odpowiedzialna za markę Purina One.
Dzięki dużemu zaangażowaniu ambasadorów, którzy zostali wybrani spośród 300 000 osób należących do społeczności Streetcom, prognozujemy, że zasięg kampanii w świecie realnym i w sieci wyniesie ok. 394 000 rekomendacji - dodaje Matylda Szymalska CEO agencji Steetcom.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!