Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Purina One ponownie rekomendowana przez kociarzy

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-02-2014, 12:26

Marka Purina One wystartowała z kolejną kampanią rekomendacji karmy dla kotów. Tym razem konsumenci testują nowy produkt PURINA ONE Coat&Hairball. Do akcji zaproszono 2500 ambasadorów Streetcom – właścicieli kotów, którzy dbają o sierść i skórę swoich ulubieńców. Kociarze testują produkt i dzielą się nim ze swoimi znajomymi posiadającymi koty. Po raz pierwszy do kampanii dołączyli również blogerzy. Kampania potrwa do 21 lutego, a za jej przeprowadzenie odpowiedzialna jest agencja Streetcom.

To kampania nietypowa, bo skierowana do szczególnego konsumenta, jakim jest zwierzę i jego pan. Pierwszym jej etapem było wyłonienie 2500 posiadaczy kotów, którzy szczególnie dbają o zdrowie i wygląd swoich zwierząt. Wyselekcjonowaną grupę zaproszono do kampanii product seeding dla innowacyjnej karmy Purina One Coat&Hairball, która wpływa na zdrowie skóry kota, jego piękną sierść, minimalizuje tworzenie się kul włosowych i ogranicza nadmierne linienie. Karmę Purina One Coat&Hairball wyróżnia również unikalna formuła Actilea opracowana w celu wspierania naturalnej odporności kota.

Każdy ambasador otrzymał zestaw karmy Purina One Coat&Hairball oraz szczegółowe informacje na temat zdrowego żywienia kotów oraz nowego produktu. Zadaniem osób, biorących udział w akcji, jest wypróbowanie karmy oraz podzielenie się swoją opinią na jej temat ze znajomymi, również na portalach społecznościowych, ponieważ kampania prowadzona jest zarówno w realu jak i Internecie. Akcję wspierają także blogerzy ze Streetcom Blog Team, którzy na blogach będą komentować reakcje swoich ulubieńców na nową karmę oraz efekty jej działania na skórę i sierść kotów.

Właściciele kotów uwielbiają rozmawiać o swoich ulubieńcach, dzielić się ich zdjęciami na portalach społecznościowych, komentować inicjatywy skierowane do kociarzy i wyrażać opinie o jakości karmy. Z zaangażowaniem piszą o tym, co im się podoba, a co nie, dlatego są idealną grupą do testowania produktów. Dzięki ich opiniom możemy oferować produkty spełniające wysokie wymagania zwierząt i ich właścicieli - mówi Aneta Okunowska-Stępień, Product Manager odpowiedzialna za markę Purina One.

Dzięki dużemu zaangażowaniu ambasadorów, którzy zostali wybrani spośród 300 000 osób należących do społeczności Streetcom, prognozujemy, że zasięg kampanii w świecie realnym i w sieci wyniesie ok. 394 000 rekomendacji - dodaje Matylda Szymalska CEO agencji Steetcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH