Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Marta Krasnoborska, członek zarządu Mirko - przeczytaj pełną rozmowę

Marta Krasnoborska, członek zarządu rybnej spółki Mirko, mówi o bieżącej sytuacji w branży rybnej, perspektywach rozwoju segmentu marynat rybnych oraz preferencjach polskich konsumentów.

Marta Krasnoborska, członek zarządu Mirko - przeczytaj pełną rozmowę
Fot. Materiały prasowe

Jakie możliwości produkcyjne posiada obecnie Mirko?

Mirko to bardzo nowoczesny zakład, około 9 tys. metrów kwadratowych, tak więc możliwości produkcyjne są duże, a dodając do tego bardzo dobrą lokalizację i możliwości rozbudowy – wręcz nieograniczone.

Ostatnie lata to proces intensywnych inwestycji w Państwa firmie. Pracujecie nad kolejnymi projektami, czy będziecie się skupiać nad maksymalizacją wykorzystania Waszych obecnych możliwości?

Oczywiście maksymalizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych i zarządczych to nasze priorytety. Pozwalają nam na uzyskanie efektu skali i dostarczaniu na rynek produktów w konkurencyjnych cenach. Niezależnie od tego planujemy kolejne inwestycje, które pozwolą nam powiększyć nasze portfolio produktowe.

Jakie produkty znajdują się w Państwa ofercie ?

Są to produkty ze śledzia, głównie marynowanego i solonego, ale oferujemy też owoce morza, produkty z alg morskich, sałatki i galarety rybne.

Czy segment marynat rybnych, na który mocno stawiacie jest nadal perspektywiczny?

Produkty wyróżniające się jakością, delikatnym smakiem i dostępną ceną znajdują odbiorców. I choć oferta spożywcza w sklepach jest dużo bardziej rozbudowana niż kilkanaście lat temu, to tradycja spożywania dobrze przyrządzonego śledzia jest mocno ugruntowana w polskiej kuchni.

W ostatnim czasie na sklepowych półkach pojawiły produkty pod nową marką Mirko Delikatesowe. Czy na rynku jest jeszcze miejsce na nowy brand?

Oczywiście, zwłaszcza, że klienci są coraz bardziej świadomi i szukają produktów z czytelnym komunikatem marketingowym, wymusza to na producentach, a więc i na nas konieczność zmian.

Mirko planuje dalsze rozszerzanie oferty asortymentowej? Zamierzacie wchodzić w kolejne segmenty branży rybnej?

Tak, takie mamy plany na najbliższą przyszłość, chcemy budować markę, która będzie niosła w sobie tradycję, jakość i nowe spojrzenie na śledzia, a także inne ryby, również słodkowodne.

W jaki sposób układają się Wasze relacje z handlem? Czujecie presję ze strony sieci handlowych?

Sieci handlowe stanowią dla produktów rybnych istotną część dystrybucji. Większość sieci ma już określoną grupę produktów i konsumentów, poznanie ich preferencji i oczekiwań jest warunkiem koniecznym sukcesu. Staramy się słuchać i zrozumieć te oczekiwania, wówczas ta tzw. presja staje się wyzwaniem, którego podjęcie daje ogromną satysfakcję.

więcej informacji:

branża rybna RSS ALERT    /    Marta Krasnoborska RSS ALERT    /    Mirko RSS ALERT    /    śledzie RSS ALERT

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.