REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Menadżer Wipasz: Standaryzacja i powtarzalność są w branży drobiarskiej na wysokim poziomie

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-03-2013, 16:15
Menadżer Wipasz: Standaryzacja i powtarzalność są w branży drobiarskiej na wysokim poziomie

W mojej ocenie, standaryzacja i powtarzalność są w Polsce na wysokim poziomie. Większość liczących się zakładów drobiarskich ma wdrożone międzynarodowe systemy jakościowe, które zapewniają standaryzację produktów. Polski drób jest uznawany za produkt o wysokiej jakości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Zielonka, Produkt Menadżer w Zakładzie Drobiarskim Wipasz.

REKLAMA
- Standaryzacja i powtarzalność to jedne z podstawowych oczekiwań klienta. Czy polscy dostawcy mięsa umieją je zaspokoić?

- W mojej ocenie, standaryzacja i powtarzalność są w Polsce na wysokim poziomie. Większość liczących się zakładów drobiarskich ma wdrożone międzynarodowe systemy jakościowe, które zapewniają standaryzację produktów. Polski drób jest uznawany za produkt o wysokiej jakości w niczym nie ustępującej produktom z rynków wysokorozwiniętych o czym najlepiej świadczy wciąż rosnący eksport. Wipasz S.A. dba o jakość i powtarzalność wyrobu na każdym etapie produkcji dlatego podpisuje kontrakty z najlepszymi dostawcami. Firma jako jedna z niewielu firm w Polsce dysponuje nowoczesnym sprzętem do naważania stałowagowych porcji elementów z kurczaka. Dzięki temu oferuje wszystkie elementy na tackach pod marką Nasz Kurczak oferujemy w standardzie wagowym.

- Ostatnie incydenty nadszarpnęły nieco dobrą reputację polskich produktów mięsnych. Czy wizerunek branży mocno ucierpiał?

- Polscy producenci mięsa i przetworów od wielu lat doskonalą jakość swoich wyrobów. Podobnie Wipasz, który w 2009 zakupił Zakład Drobiarski w Mławie, zainwestował w najnowocześniejsze wyposażenie i wprowadził systemy jakościowe wymuszające kontrolę na każdym etapie produkcji. Nie możemy pozwolić aby incydentalne wydarzenia negatywnie wpływały na wizerunek polskich produktów mięsnych za granicą. Należy szybko dementować pomówienia i wyjaśniać niejasności tak aby nieprawidłowości w pojedynczych zakładach nie psuły opinii polskiego mięsa w Polsce i na świecie.

- Jakie działania podejmują firmy mięsne, aby podnosić jakość produktów?


- Tak jak już wspomniałam - inwestycje w nowoczesny wysokiej klasy sprzęt na każdym etapie produkcji- poprzez transport, ubój, dzielenie, pakowanie plus stabilny, sprawdzony surowiec to klucz do wysokiej jakości i powtarzalności produktów.

- Jak ocenia Pani marketing i PR w branży mięsnej. Czy stoi na wysokim poziomie?

- W ostatnich latach klienci są coraz bardziej świadomi jakości wybieranych produktów. Aby ułatwić konsumentowi wybór powstają systemy jakościowe takie jak np. system gwarantowanej jakości żywności QAFP dla drobiu. Prowadzone są też kampanie informacyjne takie jak np. Sprawdzony Drób pod patronatem Krajowej Rady Drobiarstwa. W tym roku Wipasz S.A. przystąpił do systemu QAFP aby zakomunikować swoim klientom, że wytwarzane przez Zakład Drobiarski w Mławie mięso jest klasy premium. Poza oznakowaniem produktu etykietą prowadzone są animacje w sklepach, gdzie osoby dokonujące zakupu są informowane o zaletach wyrobów z logo QAFP oraz akcje informacyjne chociażby pod postacią konkursów na profilu Nasz Kurczak na Facebooku. W naszej ocenie są to skuteczne działania wymuszające na klientach baczne przyglądanie się temu co wkłada do koszyka.

 

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Znawca 17-04-2013, 19:25:
A nie potrafią poprawnie nazwać swojego produktu ze znakiem QAFP!
  • wipasz 04-04-2013, 15:20:
szkoda tylko p. Wiśniewskiego wipasz z taką dyrekcją to upadłość pewna szkoda dotycz to zd mława!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH