Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Metro pyta Animex: Dlaczego wasze wędliny są tak drogie?

Gazeta Metro zapytała Grupę Animex, właściciela marki Morliny, dlaczego ich wędliny są tak drogie, choć często zawierają mniej mięsa niż wyroby konkurencji.

Metro pyta Animex: Dlaczego wasze wędliny są tak drogie?
Andrzej Pawelczak, rzecznik Animeksu

Andrzej Pawelczak, rzecznik Grupy Animex, uważa opisaną powyżej sytuację za niemożliwą - czytamy w Metrze.

Rzecznik Animeksu podkreśla też, że jego firma jest znana na rynku, ma certyfikaty i uprawnienia. Zdaniem Pawelczaka przytaczane przez Metro produkty, które zawierają w składzie więcej mięsa a jednocześnie są tańsze niż wędliny pod marką Morliny, to nazwy, które pierwszy raz słyszy. Chodzi o marki wędlin El-Ted i Drobimex. 

Jak zauważa Andrzej Pawelczak na łamach Metro, rynek sam eliminuje produkty niewiadomego pochodzenia. Dodaje, że kupujący kieruje się nie tylko ceną, ale też smakiem, rodzajem opakowania i standardem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Pawelczak RSS ALERT    /    Animex RSS ALERT    /    Morliny RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT

KOMENTARZE (15)

  • xx 2012-04-01 21:33:12
    Panie Rzecznik!! teraz to Pan przegina:-) pierwszy raz Pan szłyszy nazwę DROBIMEX.. chcielibyście taką integrację w drobiu jak posiadają Niemcy, nie mówiąc o technologi, Wasze zakładziki w porównaniu ze szczecinem to tak jakby postawić maluch przy audi ( z tym ze tym Audi jest nie znany dla Pana DROBIMEX)
  • rychu i zdzichu 2012-04-01 22:15:01
    dlaczego wędliny konkurencji są tak tanie ?!
  • BART 2012-04-02 06:41:11
    Kiedyś śpiewano: \"mamy dobry rząd i super prezydenta... wszycsy ludzie to wspaniali fachowcy...\" I tutaj jest podobnie. Fachowiec super.
  • Witek (co się na niczym nie zna) 2012-04-02 10:02:05
    Odpowiedź jest prosta. W siechach marketów są tylko dostawcy którzy mają odpowiednio duży potencjał finansowy, produkcyjny i dystrybucyjny (oczywiście wg sieci). Czyli stać ich zapłacić milionowe koszty opłat, wyprodukować odpowiednie ilości wedlin (ale to potrafi ok. 200 firm w Polsce) i dostarczyć je na czas i miejsce wskazane przez odbiorę (to potrafi każda firma). W ten sposób sieci nieako wyeliminowały z własnej oferty 95% polskich producentów wędlin gdyz oni umieją liczyć i zamiast placić wielkie sumy siecią otwierają własne sklepy firmowe. Do sieci dostarcza towar około 20-30 największych dystrybutorów. Ale oni po pierwsze wrzucają w cenę owe opłaty dla sieci a po drugie taj jak Animex czy Sokołów muszą utrzymywać rozbudowaną addministrację z Zarządami na czele! A obie te rzeczy wpływają na cenę (np. firmy zależne od Sokołowa czy Animexu do kosztów \"dorzucają\" ok. 20% tzw \"kosztów centrali czyli Zarzódów\". Jeśli do tych czynników doda się nie zawsze trafione (np. Darz Bór Sokołowa) kampanie telewizyjne to jasno wyliczyć można iż za wyższą cenę kupujemy tzw. \"markowy\" produkt o gorsze jakości niż przeciętny produkt \"nie markowy\". To tak \"na szybko\" i w skrócie!
  • Branżysta 2012-04-02 10:09:24
    Panie Andrzeju Mam nadzieję ,że się przesłyszałem. Jest Pan w branży już za długo aby taki nie możliwe rzeczy opowiadać. Animex jest drogi bo 30% każdego produktu jest obciążone samą kwestią utrzymania marki na rynku . Bez reklam ogólnopolskich , zresztą średnio udanych produkty tej grupy zniknęły by z rynku . Krakus to już nie ten sam produkt co kiedyś ,a konkurencja wygrywa lepszą jakością , i mniejszymi kosztami. Brak kreatywności produktowej ii redukcje jaki zapowiada pion handlowy nie są waszymi sprzymierzeńcami.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.93.74.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.