Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mięsny food truck będzie promował polską wieprzowinę QAFP

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-05-2017, 14:53
Mięsny food truck będzie promował polską wieprzowinę QAFP
fot. shutterstock

Unia Producentów i Przedsiębiorców Przemysłu Mięsnego rozpoczyna kampanię edukacyjno – promocyjną finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Polska Smakuje Jakością”. Przedmiotem kampanii jest kulinarne mięso i wędliny wieprzowe wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.

Od czerwca do września tego 2017 roku realizowana będzie trasa food trucka „Polska Smakuje Jakością”, który pojawi się na popularnych imprezach kulinarnych, kulturalnych i sportowych na terenie całego kraju. Od Bałtyku do Tatr, od Wschodu do Zachodu Polacy będą mieli okazję przekonać się o walorach smakowych produktów jakości QAFP. 

To już nie tylko degustacja. Menu food truck’a stworzył Jerzy Sobieniak, kucharz i promotor zdrowej i opartej na sezonowości kuchni polskiej, pedagog sztuki kulinarnej, znany widzom z takich programów, jak choćby „Pytanie Na Śniadanie”. Food truckowa karta dań skomponowana została na bazie łopatki i schabu wieprzowego, klasycznych kiełbas, m.in. myśliwskiej, suchej krakowskiej oraz kaszanki i salcesonu, a wszystkie produkty sygnowane są znakiem QAFP. 

Food truck QAFP z Sobieniakiem odwiedzi m.in. Europę na Widelcu we Wrocławiu, Targi Śniadaniowe w Warszawie, Rynek Smaków w Katowicach i Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku w Poznaniu. Będzie gościem łódzkiego EcoWeekendu na Piotrkowskiej 217, a także pokrzepi uczestników TriCity Trail w Gdańsku – Wejherowie i triatlonu Challenge Poznań. Nie zabraknie go również na największym street foodowym wydarzeniu dla food trucków, "Żarciu na Kółkach” na Stadionie Narodowym.

Działania kampanii „Polska Smakuje Jakością” opierać się będą na nowoczesnej komunikacji z konsumentami poprzez fan page i profile w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram oraz Pinterest. To tam będzie można śledzić przebieg kampanii oraz przygody Jurka i Świnki QAFP.

W zamierzeniu UPEMI kampania ma pozwolić w bezpośredni sposób przekonać Polaków o doskonałej jakości mięsa i wędlin wytwarzanych w systemie QAFP. Ma przyczynić się również do wzrostu świadomości zasad i korzyści ze stosowania tego systemu przez producentów trzody chlewnej i przetwórców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 259) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH