Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mięso i wędliny wdzięczne w promocji

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-11-2015, 14:09
Mięso i wędliny wdzięczne w promocji
(fot. Łukasz Rawa)

Sektor mięsny zrobił ogromny krok do przodu w obszarze marketingu. Branża ma za sobą kilka bardzo udanych projektów, świetnych kampanii reklamowych. Nie tylko w telewizji, ale też w miejscach sprzedaży – mówi Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Zakładów Mięsnych Olewnik.

Marketing jest podstawą funkcjonowania wszystkich współczesnych przedsiębiorstw. Dlatego budżety na kampanie marketingowe w branży mięsnej rosną. – Jednak wszelkiego rodzaju kampanie reklamowe przynoszą coraz mniejsze efekty, ponieważ obecnie konsument atakowany jest przekazami reklamowymi ze wszystkich stron – zaznacza Anna Olewnik-Mikołajewska. – Ja i moja firma nie jesteśmy zwolennikami ogromnych nakładów na reklamę. Przede wszystkim stawiamy na kreatywność. Chcemy wyróżniać się w naszych działaniach reklamowych – dodaje. Zwraca uwagę, że w branży mięsnej kluczową rolę odgrywa marketing w miejscu sprzedaży i w szeroko rozumianym obszarze komunikacji z klientem.

Edyta Łuczyńska, prezes Indykpol Brand podkreśla, że jej firma od początku przywiązuje wielką wagę do marketingu. – Jesteśmy obecni we wszystkich mediach i dokładnie monitorujemy efekty naszych działań. Obecnie aktywność firm mięsnych w obszarze reklamy faktycznie znacząco wzrosła – potwierdza ekspertka. – Należy jednocześnie rozróżnić marketing skierowany do konsumentów od budowania wizerunku w oczach kontrahentów. W tym drugim przypadku komunikat musi sprawiać, że kontrahenci będą mieć do nas pełne zaufanie. Muszą być pewni, że oferowane przez nas produkty mają najwyższą, powtarzalną jakość, są bezpieczne a dodatkowo, że jesteśmy w stanie zapewnić im najlepszy serwis – tłumaczy.

- Jeśli chodzi marketing skierowany do konsumentów, to kwestie związane z jakością i bezpieczeństwem produktów również są tu podstawą, ale trzeba jednak zaoferować coś więcej. Akurat Indykpol ma w tym obszarze ułatwione zadanie, bo jak wskazuje sama nazwa firmy, my zajmujemy się indykiem. Ten gatunek mięsa jest szlachetną odmianą drobiu, która ma dużo białka, mało tłuszczu, nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy z grupy B… Co więcej, mięso indyka jest zalecane przez dietetyków w zupkach dla niemowlaków,  w diecie rekonwalescentów i dla młodych mężczyzn, którzy budują mięśnie – wymienia Łuczyńska. – Mamy wyjątkowo wdzięczny produkt do promocji – podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

INDIndykpol SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH