Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Mięso na wtorek. Branża mięsna stawia na HoReCa. I vice versa?

Coraz więcej producentów mięsa dostrzega biznesowy ale i wizerunkowy potencjał sektora HoReCa. W ramach cyklu "Mięso na wtorek" przyjrzeliśmy się temu tematowi zwracając uwagę zarówno na ofertę producentów mięsa jak i gastronomii...

Mięso na wtorek. Branża mięsna stawia na HoReCa. I vice versa?
mięso na wtorek
fot. shutterstock

Maria Andrzej Faliński, prezes Stowarzyszenia Forum Dialogu Gospodarczego zwraca uwagę na rozwijający się rynek HoReCa w kontekście dystrybucji mięsa.

- To już potężny rynek o wysokiej dwucyfrowej dynamice. W 2018 r. przekroczył on 35 mld zł (bez alkoholu), dając też pożywkę dla gasnącego zdawałoby się „w blasku franczyz” cash&carry i specjalistycznych wysokojakościowych hurtowni mniejszych, systemowych lub niezależnych. Potrzebna jest więc nowoczesna specjalizacja w sprzedaży produktu mięsnego w mniejszych wolumenach, ale wyższych cenach. A nie każdy może zażądać wyższej ceny, zaś ten, który to zrobi musi mieć unikalne oferty i umiejętności - wskazuje.

Kierunek - HoReCa

Jarosław Kowalewski, członek zarządu ds. strategii i rozwoju SuperDrob przyznaje, że sprzedaż produktów marki Kurczak Sielskiego dynamicznie rośnie. - Cieszymy się, że rynek docenia nasze starania. Widzimy, że jest to produkt, który dobrze się rozwija i wpasował się w potrzeby rynku. To produkt premium, który jest hodowany w nieco inny sposób - bez użycia jakichkolwiek antybiotyków, z wykorzystaniem paszy bez surowców zawierających GMO. Dzięki temu, że wolniej rośnie jest smaczniejszy, a konsystencja mięsa jest nieco inna. Ze względu na specjalistyczną paszę i dłuższy cykl chowu Kurczak Sielski musi być też trochę droższy, ale jest zapotrzebowanie także na taki produkt. Widzimy, że projekt się rozwija. Dostajemy też bardzo pozytywne opinie od restauratorów, co jest budujące - dodaje.

Czyli jest to perspektywiczny produkt także pod kątem kanału HoReCa?

- Naturalnie. HoReCa też chce mieć produkt premium, który lepiej smakuje i ma dodatkowe walory, dzięki którym restaurator może się pochwalić, że korzysta z najlepszych surowców - zapewnia Jarosław Kowalewski.

Na ile istotnym kanałem dystrybucji dla ZM Silesia jest HoReCa?

- Jesteśmy w trakcie intensywnych prac nad nową, szeroką ofertą dla HoReCa. To kanał sprzedaży, który dynamicznie się rozwija na przestrzeni ostatnich lat i chcemy być idealnym partnerem dla klientów z tego segmentu - zapewnia Mariusz Rusin, prezes zarządu ZM Silesia.

Mięsne wariacje w gastronomii

W dobie silnych trendów roślinnych mięso w gastronomii ma się dobrze, co widać po różnego rodzaju mięsnych wariacjach na ten temat...

więcej informacji:

Maria Andrzej Faliński RSS ALERT    /    Stowarzyszenie Forum Dialogu Gospodarczego RSS ALERT    /    mięso w HoReCa RSS ALERT    /    ZM Silesia RSS ALERT    /    Jarosław Kowalewski RSS ALERT    /    SuperDrob RSS ALERT    /    Struś Burger RSS ALERT    /    Wojtek Urban RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.175.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.