Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Mięso na wtorek: Jak Sokołów wymyśla nowe produkty?

Sokołów to jedna z największych, ale też najbardziej innowacyjnych firm w polskiej branży mięsnej. Tylko w 2018 roku na sklepowe półki trafiło aż 50 nowych produktów tej marki, w tym m.in. pasty wegetariańskie. O tym jak wygląda projektowanie nowości w Sokołowie i co pojawi się w ofercie firmy w najbliższym czasie opowiedział nam Krzysztof Kawecki, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju Sokołów SA.

Mięso na wtorek: Jak Sokołów wymyśla nowe produkty?
mięso na wtorek
Centrum Badań i Rozwoju Sokołowa, fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 01-10-2019, 06:13

Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl: Jakie czynniki bierze pod uwagę Sokołów planując nowości produktowe? W jaki sposób analizujecie Państwo trendy rynkowe? 

Krzysztof Kawecki, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju Sokołów SA: Wdrażanie nowości produktowych w firmie Sokołów jest procesem złożonym, w który zaangażowany jest sztab ludzi. Chcąc odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów i zaproponować im odpowiedni produkt, musimy bardzo dobrze przeanalizować ich potrzeby i odpowiednio zaprojektować wdrażany asortyment. W tym celu stale analizujemy trendy rynkowe, monitorujemy zmiany na półkach sklepowych i jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami i konsumentami. Na bieżąco śledzimy również rozwój najnowszych technologii, a wiedzę tę wykorzystujemy do optymalizacji procesów i tworzenia jak najlepszych produktów. Podkreślę tu również ogromne zaangażowanie naszych pracowników we wszelkie procesy, również te kreatywne. Dzięki ich wiedzy i pasji, możemy przygotowywać asortyment najwyższej jakości, w pełni dostosowany do potrzeb naszych klientów.

Jakie badania konsumenckie i testy przeprowadza Sokołów przed wypuszczeniem na rynek danego produktu? Czy są one prowadzone przez Centrum czy też wykonują je na zlecenie zewnętrzne firmy?

Każdy nowy produkt przed wdrożeniem testujemy wewnętrznie, korzystamy też z usług wyspecjalizowanych firm. Opracowujemy prototypy, prowadzimy panele i oceny organoleptyczne. Bierzemy udział w zewnętrznych szkoleniach, dzięki którym zdobywamy cenne know-how.
Integracja tych działań sprawia, że wprowadzane przez nas produkty znajdują swoje stałe miejsce na półkach. W zeszłym roku wprowadziliśmy ponad 50 produktów, ten rok również obfituje w nowości. Parówki Stówki, Chrup’usy czy kabanosy Eat’n’go to tylko niektóre z wyrobów, które spotykają się z ogromnym zainteresowaniem ze strony klientów, przede wszystkim ze względu na wyjątkowy smak, wysoką jakość i atrakcyjny, nowoczesny design opakowań.

więcej informacji:

Sokołów SA RSS ALERT    /    Krzysztof Kawecki RSS ALERT    /    badania i rozwój RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    reformulacja RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • niechciany dostawca 2019-10-01 07:57:59
    To proszę jeszcze napisać jak zostać dostawcą do SOKOŁOWA ? Spełniając wszystkie ich warunki jest to niemożliwe ! Bo ktoś blokuje wszystkie nowe firmy - chmmmmm jak to możliwe ? Ciekawe ? Mając świetne produkty, pomysły itd. nie jesteś w stanie zostać dostawcą !
  • Stanisław Jarzyna 2019-10-01 14:48:09
    Po prostu jak już wyprodukują wszystko to, co zaplanowane mieli wtedy to co zostało się mieli i dodaje odpowiednie barwniki wraz z ulepszaczami. Nie dziękujcie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.209.80.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.