Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Mięso na wtorek: Jak Sokołów wymyśla nowe produkty?

Strona 2 z 3


Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 01-10-2019, 06:13

Jakie zastosowanie ma filozofia Design Thinking w przypadku Centrum Badań i Rozwoju Sokołowa?

Filozofia DT wpisała się w proces wdrożeniowy, który wykorzystujemy w firmie Sokołów. Jego głównym założeniem jest dogłębne zrozumienie potrzeb naszych konsumentów. Dzięki tej metodzie, opartej na testowaniu wielu hipotez, prototypowych produktów, koncepcji i rozwiązań, możemy wprowadzać na półki optymalny asortyment, w pełni dostosowany do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Ze względu na szeroki asortyment i liczbę wprowadzanych na rynek nowości, Design Thinking stanowi dla nas realne wsparcie w działaniach, pozwalając nam określać potrzeby konsumentów bardzo precyzyjnie. Dzięki temu otrzymujemy właściwie „zaprojektowane”, nowoczesne produkty, które nasi klienci chcą kupować.

W jakich kierunkach będzie rozwijane portfolio produktowe Sokołowa w najbliższych latach?

Firma Sokołów S.A. posiada bardzo szeroką ofertę dostosowaną do zróżnicowanych potrzeb naszych klientów, którzy mają zdefiniowane i różniące się od siebie oczekiwania. Docieramy też do osób, które do tej pory nie korzystały z naszych produktów. Przykładem jest wprowadzenie wegetariańskiej linii "Z Gruntu Dobre" – zgodnej z silnym trendem na diety roślinne. Oprócz past i pasztetów w marcu poszerzyliśmy ofertę o dania gotowe, doskonałe dla osób żyjących szybko, zabieganych, dla których liczy się wygoda, dobry smak i wysoka jakość. Cały czas monitorujemy rynek pod kątem trendów oraz preferencji kupujących. Rozmawiamy z naszymi klientami i prowadzimy badania. Widzimy rosnące zainteresowanie produktami z czystą etykietą i krótkim składem, popieramy filozofię zero waste. Są to tematy szczególnie nam bliskie, dlatego poświęcamy im wiele czasu i planujemy działania w tym kierunku. W efekcie możemy pochwalić się skutecznym wdrożeniem linii produktowych, u których podstaw leżą powyższe cechy. Z Gruntu Dobre czy Naturrino to przykłady marek inspirowanych naturą - produkty o czystym składzie, bez dodatków sztucznych konserwantów, fosforanów i glutaminianu sodu. Aktualnie intensywnie pracujemy również nad rozwojem naszej oferty convenience, dostosowanej do potrzeb osób, które żyją szybko, są mobilne i potrzebują produktów dostosowanych do ich potrzeb – z optymalnymi gramaturami i wygodnymi opakowaniami.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

więcej informacji:

Sokołów SA RSS ALERT    /    Krzysztof Kawecki RSS ALERT    /    badania i rozwój RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    reformulacja RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • niechciany dostawca 2019-10-01 07:57:59
    To proszę jeszcze napisać jak zostać dostawcą do SOKOŁOWA ? Spełniając wszystkie ich warunki jest to niemożliwe ! Bo ktoś blokuje wszystkie nowe firmy - chmmmmm jak to możliwe ? Ciekawe ? Mając świetne produkty, pomysły itd. nie jesteś w stanie zostać dostawcą !
  • Stanisław Jarzyna 2019-10-01 14:48:09
    Po prostu jak już wyprodukują wszystko to, co zaplanowane mieli wtedy to co zostało się mieli i dodaje odpowiednie barwniki wraz z ulepszaczami. Nie dziękujcie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.191.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.