Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Mięso na wtorek: Jak Sokołów wymyśla nowe produkty?

Strona 3 z 3


Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 01-10-2019, 06:13

W obecnych realiach cykl życia produktu spożywczego uległ znacznemu skróceniu. W jakim stopniu zderzenie z rynkiem wytrzymują nowości Sokołowa?

Dzięki odpowiednim metodom i procedurom opracowywania oraz wdrażania produktów na rynek, bardzo często jesteśmy kreatorem innowacyjnych rozwiązań, które idealnie wpisują się w oczekiwania klientów. Wprowadzamy produkty, które wyznaczają trendy rynkowe, za którymi podążają inni. Przykładem mogą być cienkie kabanosy w osłonkach roślinnych, których byliśmy prekursorem na rynku. Tego typu rozwiązania, wprowadzane w sposób przemyślany, oparty na badaniach preferencji i oczekiwań konsumentów, są przez nich niezwykle ciepło przyjmowane i chętnie kupowane, co jest dla nas miarą sukcesu.

Czy Centrum podejmuje także działania na rzecz reformulacji produktów już znajdujących się asortymencie Sokołowa, np. w kierunku "czyszczenia etykiet"?

Dogłębna analiza potrzeb w dużym stopniu pozwala nam projektować produkty, które są odpowiednio przetestowane i mają precyzyjną wizję finalnego efektu. Kluczowy jest jednak fakt, że nasz asortyment cały czas jest poddawany monitoringowi i w razie potrzeby wprowadzane są modyfikacje – produkt jest dostosowany do wymagań rynku. Tego typu elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na zmiany rynkowe, jest ważnym elementem wpływającym pozytywnie zarówno na rozwój sprzedaży, jak i wizerunek firmy.

Dziękuję za rozmowę.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sokołów SA RSS ALERT    /    Krzysztof Kawecki RSS ALERT    /    badania i rozwój RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    reformulacja RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • niechciany dostawca 2019-10-01 07:57:59
    To proszę jeszcze napisać jak zostać dostawcą do SOKOŁOWA ? Spełniając wszystkie ich warunki jest to niemożliwe ! Bo ktoś blokuje wszystkie nowe firmy - chmmmmm jak to możliwe ? Ciekawe ? Mając świetne produkty, pomysły itd. nie jesteś w stanie zostać dostawcą !
  • Stanisław Jarzyna 2019-10-01 14:48:09
    Po prostu jak już wyprodukują wszystko to, co zaplanowane mieli wtedy to co zostało się mieli i dodaje odpowiednie barwniki wraz z ulepszaczami. Nie dziękujcie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.191.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.