Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Mięso na wtorek: Pamapol wprowadza bezmięsną linię produktów Healthy Mind

Pamapol to kolejny przedstawiciel branży, który wprowadza na rynek produkty adresowane do świadomego i...niekoniecznie spożywającego mięso konsumenta. Jest o co walczyć, bo choć zdeklarowani wegetarianie i weganie stanowią 8 proc. populacji to już 38,5 proc. Polaków przyznaje, że w różny sposób ogranicza spożywanie mięsa.

Mięso na wtorek: Pamapol wprowadza bezmięsną linię produktów Healthy Mind
mięso na wtorek
Iwona Kołodziejczyk, Senior Brand Manager w Pamapol S.A., fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
Data: 09-12-2019, 13:34

Pamapol to giełdowa spółka kojarzona przede wszystkim z kategorią dań gotowych, konserw mięsnych i pasztetów. Po wprowadzeniu kilka lat temu konserw premium w słoikach pod marką "Spichlerz Rusiecki", producent z Łódzkiego tym razem postanowił wypłynąć na zupełnie nowe wody.

Wprowadzaną do sprzedaży od drugiej połowy 2019 roku markę Healthy Mind tworzy 13 produktów pogrupowanych w trzy kategorie jednoporcjowych, gotowych dań. To zupy krem: z pomidorów, zielonego groszku, pieczarki, papryki, białych warzyw i krem z buraka; gotowe owsianki (jak zapewnia producent - jedyne na polskim rynku): orkiszanka z jabłkiem i cynamonem, pszeniczanka z żurawiną oraz jaglanka z bananem i kokosem; jak również sosy: spaghetti, arrabbiata, słodko kwaśny i bolognese, który jako jedyny z całej linii zawiera mięso. W planach jest dalszy rozwój asortymentu.

Produkty z nowej linii dostępne są już m.in. w sklepach Auchan, Kaufland, Leclerc, Netto, Stokrotka, Intermarche czy Selgros. Producent zapewnia jednak, że to dopiero początek budowania szerokiej sieci dystrybucji.

Jak mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Iwona Kołodziejczyk, Senior Brand Manager w Pamapol S.A., polscy konsumenci coraz częściej sięgają po wysokiej jakości dania z naturalnych składników.

- Chodzi tu o zdrowe jedzenie o doskonałym smaku, bez sztucznych dodatków. Jednocześnie powinno być ono w przystępnej cenie, dostępne na wyciągnięcie ręki. Stworzenie nowej marki, której produkty odpowiadałyby wprost na powyższe potrzeby, było naszym pomysłem na realizację strategii oferowania najlepszych rozwiązań w kategorii dań gotowych, dostosowanych do aktualnych potrzeb i preferencji różnych grup konsumentów - mówi.

Kołodziejczyk wskazuje, że Pamapol kieruje produkty z linii Healthy Mind do świadomego konsumenta, który jest na bieżąco z trendami.

- Są to zarówno kobiety, jak i mężczyźni, dbający o swoje zdrowie, przy czym nie fanatycznie, mieszkający raczej w dużych miastach. Główne trendy konsumenckie, w oparciu o które przygotowaliśmy naszą propozycję pod marką Healthy Mind, to autentyczność i prostota, uważność w kupowaniu, troska o zdrowie oraz o środowisko. Świadomi konsumenci, w myśl zasady "mniej znaczy więcej", preferują produkty o prostym składzie, ale tym samym o lepszej jakości. Dążą też do podejmowania przemyślanych decyzji o tym, co jedzą, co kupują i w jakich ilościach – tak, aby minimalizować jakiekolwiek marnowanie jedzenia. Produkty Healthy Mind, oprócz tego, że są w 100 proc. naturalne, stanowią z zasady jedną porcję i wprost wpisują się w tą postawę. Dodatkowo, Healthy Mind troskę o środowisko wyraża poprzez ograniczanie zużycia plastiku. Stosujemy opakowanie, które można łatwo przetworzyć - dodaje.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

Mięso na Wtorek RSS ALERT    /    Pamapol RSS ALERT    /    Healthy Mind RSS ALERT    /    Iwona Kołodziejczyk RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    wegetarianizm RSS ALERT    /    fleksitarianizm RSS ALERT    /    Roślinnie Jemy RSS ALERT    /    zamienniki mięsa RSS ALERT    /    Mintel RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Kknd 2019-12-10 15:32:30
    Pamapol Healthy :)
    • Artur 2019-12-16 08:50:38
      Każdy ma prawo do zmiany, a wręcz powinien skoro rynek się zmienia. Także głowa otwarta i nie kierujmy się stereotypami.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.184.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.