Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Mięso na wtorek: Wołowina z Warmii podbija rynek przez internet

Polska wołowina w kryzysie? Nie u Mariusza Białka. Jego warmińska hodowla bydła rasy Hereford, dostarcza na rynek ok. 8 ton mięsa miesięcznie, ale na brak klientów nie narzeka. Z twórcą marki BEEFshop i przewodniczącym Sekcji Hereford Polskiego Związku Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego rozmawiamy o wyzwaniach rynku wołowiny w Polsce, sprzedaży mięsa przez internet i pomyśle na nowy koncept gastronomiczny w Warszawie.

Mięso na wtorek: Wołowina z Warmii podbija rynek przez internet
mięso na wtorek
Mariusz Białek, właściciel HerefordWarmia i BEEFshop, fot. materiały prywatne

Projekt biznesowy Mariusza Białka składa się z hodowli HerefordWarmia w Miłakowie w powiecie ostródzkim i marki BEEFShop. Oba podmioty należą do spółki Futura XXI, której właścicielem jest Białek.

W 2007 r. Futura XXI kupiła gospodarstwo rolne w Miłakowie i rozpoczęła wyspecjalizowaną, naturalną hodowlę bydła mięsnego rasy Hereford. Stado liczy obecnie około 700 sztuk. Początkowo gospodarstwo podjęło próbę dostaw byków opasowych do zakładów mięsnych. Okazało się jednak, że zakłady w znikomym stopniu były zainteresowane zakupem bydła o większym otłuszczeniu. Mariusz Białek postanowił więc, aby ubijać bydło usługowo i dostarczać mięso bezpośrednio do gastronomii.

- Ten kierunek miał z marketingowego punktu widzenia swoje wady. Wołowina stawała się dla konsumenta anonimowa, a co gorsze gastronomia wykorzystywała naszą markę do wyróżnienia się od konkurencji, a następnie wprowadzała w miejsce produktu z HerefordWarmia tańsze zamienniki z bydła mlecznego, co psuło reputację naszej wołowiny kulinarnej - mówi Mariusz Białek.

Dlatego w 2016 r. nasz rozmówca podjął decyzję o ograniczeniu współpracy z gastronomią, dodajmy - co do zasady, bo spółka wciąż dostarcza mięso, ale już tylko do wybranych i sprawdzonych lokali posiadających certyfikat pochodzenia wołowiny. Priorytetem dla firmy stała się sprzedaż detaliczna, początkowo poprzez własny sklep w Hali Gwardii, a aktualnie poprzez bezpośrednie dostawy samochodem-chłodnią i sklep internetowy BEEFShop.

- Uboju i rozbioru dokonujemy w oparciu o zewnętrzne usługi sprawdzonych co do jakości podmiotów. Produkt finalny: sezonowane steki, burgery i wołowina premium trafiają w ten sposób bezpośrednio od hodowcy do końcowego odbiorcy, jakim jest konsument detaliczny, z gwarancją pochodzenia i jakości produktu. Obsługujemy obszar całego kraju. Z powodzeniem wysyłamy naszą sezonowaną wołowinę zapakowaną w termoizolacyjne opakowanie z chłodzikiem, z terminem dostawy do 12 godzin - mówi Białek.

więcej informacji:

Mariusz Białek RSS ALERT    /    BeefShop RSS ALERT    /    wołowina RSS ALERT    /    wołowina 2019 RSS ALERT    /    Hala Gwardii RSS ALERT    /    Fort 8 RSS ALERT    /    burgery RSS ALERT    /    steki RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    hodowla bydła RSS ALERT    /    Hereford RSS ALERT    /    Mięso na Wtorek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.128.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.