Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Mięso z hodowli bez antybiotyków to nowy biznes

U naszych sąsiadów poruszenie, u nas po cichu powstający rynek. Mięso i wędliny pochodzące z hodowli, w których wyeliminowano antybiotyki, to nowy biznes - podaje Puls Biznesu.

Mięso z hodowli bez antybiotyków to nowy biznes
Fot. shutterstock

Czwarty największy niemiecki producent wędlin, Reinert Westfälische Privat Fleischerei, wprowadza szum na rynku nową linią przetworów mięsnych ze świń z hodowli, w której nie używano antybiotyków. Dostarcza mu je jeszcze większy gigant, bo Danish Crown, największy producent wieprzowiny w Europie. A ten „bezantybiotykowy” ruch doprowadza branżę do pasji — piszą dziennikarze WirschaftsWoche. Tymczasem bez takich emocji ta kategoria produktów powstaje i w Polsce.

Latem zeszłego roku pierwsze testy w sieci Netto robiło pomorskie Prime Food, obecnie działające pod szyldem Goodvalley. I szybko poszło znacznie szerzej.

— Zdecydowanie jest już moment na budowę takiego rynku w Polsce. Nad projektem pracowaliśmy kilka lat, zbierając doświadczenia w eksporcie. Dziś widzimy, że Polacy szukają tego typu produktów, więc budujemy tu tę kategorię. Nasze mięso z hodowli bez użycia antybiotyków jest dostępne w największych sieciach handlowych jako stała pozycja asortymentowa — w Tesco, Netto, Carrefourze, Aldi i czasowo w Kauflandzie. Produkt testują też wybrane sklepy Biedronki w większych miastach — mówi Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley.

Czytaj więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

mięso RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Goodvalley RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.31.145
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.