Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Mirko: Chcemy wypromować śledzia jako rybę premium

- Naszym celem jest wypromowanie śledzia jako ryby premium. Nie jest to łatwe, bo ciągle kojarzy się go z najtańszym surowcem. Tym niemniej staramy się dodawać do naszych produktów składniki, które będą podnosić podnosić wartość dodaną i czynić te produkty bardziej premium - mówiła Marta Krasnoborska, wiceprezes zarządu Mirko Sp. z o.o. podczas konferencji MSC "Zrównoważone rybołówstwo i certyfikacja produktów rybnych w Europie Centralnej: dobre praktyki, szanse, wyzwania".

Mirko: Chcemy wypromować śledzia jako rybę premium
Marta Krasnoborska, wiceprezes zarządu Mirko Sp. z o.o., fot. MSC

Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 28-09-2018, 15:09

Marta Krasnoborska przypomniała, że Mirko jest firmą rodzinną ze stuprocentowo polskim kapitałem, która działa na rynku od 1994 roku.

- Obecnie pracuje u nas już trzecie pokolenie związane z rynkiem rybnym. Naszą pasją, która przerodziła się w misję, jest wytwarzanie produktów wyróżniających się wartościami zdrowotnymi, jakością i dbałością o ekologię. W przeciągu kilkunastu lat udało nam się zrobić kilka produktów, które wyróżniły się na rynku. Kilkanaście lat temu, jako pierwsi, wprowadziliśmy połączenie śledzia z owocami kandyzowanymi - śliwką i wiśnią. Dziś jest to już standard na rynku polskim. W 2016 r. wprowadziliśmy śledzie krojone bez konserwantów, w tym bez sacharyny. Bardzo dobrze się przyjęły na rynku i widzę, że nasza konkurencja wprowadza dziś z powodzeniem podobne produkty - dodała.

Wiceprezes Mirko poinformowała, że od 2016 r. liczba indeksów z certyfikatem MSC, które firma wprowadziła na rynek polski wzrosła o 900 proc. Dziś jest ich 40.

- Produkty, której projektowaliśmy miały odzwierciedlać trendy spożywcze, które dokładnie badamy. Naszym celem jest wypromowanie śledzia jako ryby premium. Nie jest to łatwe, bo ciągle kojarzy się go z najtańszym surowcem. Niemniej staramy się dodawać do naszych produktów składniki, które, jak mamy nadzieję, podnoszą wrażenie premium - dodała.

Marta Krasnoborska wskazała, że dziś klient, dokonując zakupu, dokonuje tym samym deklaracji wartości, które wyznaje.

- Marki zyskały nowy status. Wcześniej służyły podkreślaniu, zaprezentowaniu produktu. Dzisiaj nowoczesny branding dotyczy zaangażowania i przynależności. Jest zewnętrznym i widocznym wyrazem osobistych postaw. Jestem pewna, że MSC kojarzy się konsumentom coraz bardziej z ochroną zagrożonych gatunków ryb. Przez to większość konsumentów jest gotowa zapłacić więcej za taki produkt mając świadomość, że surowiec został pozyskany humanitarnymi metodami. Ten trend bardzo nam służy - dodała.

Wiceprezes zarządu Mirko podkreśliła, że nowe linie produktowe firmy adresowane są do młodych konsumentów.

- Staraliśmy żeby wyróżniały się na półce wysokim poziomem innowacyjności i ciekawą grafiką. Wprowadzone przez nas w 2016 r. śledzie pakowane w opakowanie APET z czystą etykietą są kreatorami nowych kategorii. Staramy się podawać produkty także w formie gotowej do spożycia szanując czas naszych konsumentów. Dzięki właściwemu rozpoznaniu trendu udało nam się wprowadzić produkty do największych sieci pod marką własną i również posiadają one certyfikat MSC - dodała.

więcej informacji:

Mirko RSS ALERT    /    Marta Krasnoborska RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    śledź RSS ALERT    /    MSC RSS ALERT    /    certyfikaty MSC RSS ALERT    /    ryby 2018 RSS ALERT    /    przetwórstwo ryb w Polsce RSS ALERT    /    przetwórstwo ryb RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • Ja 2018-10-01 10:23:07
    a gdzie P. Kamil?
  • abc 2018-10-01 19:21:24
    powodzenia. śledzik jest spożywany głównie w melinach (do wódeczki)
  • karl 2018-10-02 07:27:09
    chcecie zarobić więcej, ale nie da się sprzedać śledzia jako premium, daremne próby mirko...
  • makrela 2018-10-14 10:41:10
    śledź produktem premium ???? - koń by się uśmiał.
  • Henryk 2018-11-06 07:32:49
    Widzę, że Mirko ma parcie na szkło. Szykujecie się do sprzedaży?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.31.145
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.