Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mispol dynamicznie zwiększa sprzedaż pasztetów

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-12-2011, 12:32
Mispol dynamicznie zwiększa sprzedaż pasztetów
Na zdj. zakład produkcyjny konserw i pasztetów w Suwałkach

Osiągnęliśmy ponad 50 proc. wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem 2010 i tym samym wzrostem udziału w rynku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Magdalena Szugzda, Product manager w spółce Mispol.

- Można już podsumować rok na rynku pasztetów?

- Rynek pasztetów w Polsce to głównie rynek pasztetów drobiowych. W pierwszym półroczu tego roku odnotował ponad dziesięcioprocentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Na ostateczne podsumowanie jest za wcześnie, jednak pozytywne wyniki z ostatnich miesięcy i obserwacje rynku pozwalają na stwierdzenie że segment pasztetów drobiowych wciąż się rozwija. Jest to rynek ciągle rosnący.

- Jakie są wyniki Mispolu w tej kategorii?

- Pod koniec ubiegłego roku wprowadziliśmy na rynek nowe pasztety w marce Leppszy. Jest to pasztet w 100 proc. drobiowy, bez dodatku tłuszczu wieprzowego czy innych wieprzowych składników. Jest czysto drobiowy - było to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy od pasztetu drobiowego tego właśnie oczekują. Jako jeden z pierwszych producentów oferujemy konsumentom właśnie taki produkt. Ponadto, pasztet Leppszy został najwyżej oceniony (w porównaniu z produktami konkurencji) w badaniu smaku, zapachu i konsystencji pasztetów, wykonanym przez Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego, Zakład Jakości Żywności. I ma to też odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży za ostatni rok. Możemy się pochwalić ponad 50 procentowym wzrostem sprzedaży w porównaniu z rokiem 2010 i tym samym wzrostem udziału w rynku.

- Jakie widzi Pani perspektywy na 2012 r.?

- Nic nie wskazuje na zahamowanie wzrostu rynku pasztetów drobiowych w przyszłym roku. Są to produkty bardzo lubiane przez konsumentów, doskonale sprawdzają się podczas codziennych posiłków czy wakacyjnych wyjazdów. Smaczne, wygodne w użyciu i w przystępnych cenach w dalszym ciągu będą cieszyły się uznaniem Polaków. W związku z tym będziemy rozwijać nasze produkty w tym segmencie. Jest on dla nas kluczowy i będziemy się starali sprostać wymaganiom coraz bardziej świadomych i wymagających konsumentów.

- Czy pasztety mają szansę stać się dobrym towarem eksportowym?

- Aby z sukcesem zaistnieć na rynkach eksportowych trzeba zaproponować klientom bardzo dobry produkt. Nasz pasztet Leppszy właśnie taki jest. Spełnia oczekiwania konsumentów i cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów zagranicznych.

- Czy Polacy są gotowi na pasztety z wyższej półki? Sektor produktów Premium ma szansę rosnąć szybciej?

- Polscy konsumenci są coraz bardziej wymagający co do produktów codziennego użytku, coraz częściej sięgają też po te z "wyższej półki", zwane Premium. My jednak staramy się wytwarzać produkty wysokiej jakości w jak najbardziej przystępnej cenie. Przy projekcie "Leppszy", jak sama nazwa wskazuje, punktem wyjścia była jakość, zwłaszcza w kontekście smaku, konsystencji i aromatu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • xxx 02-01-2012, 17:59:
Pani Magda faktycznie jest lepsza ba, naj.... lepsza.(pozdrawiam cie serduszko)
A Roman do jakości miał się jak kudłacz do łysego.
I co z tego.
  • nolik 30-12-2011, 09:45:
Może po rządach Romana i innych tego typu fachowców jakośc się polepszyła ?
  • wolny 29-12-2011, 21:08:
ale Pani Magda jest śliczna - prawda misiuuu ;))

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH