Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mispol ma umowę na dostawy marek własnych sieci Stokrotka

  • Autor: portalspozywczy.pl / gpwinfostrefa
  • Data: 24-01-2014, 11:11

Zarząd Mispol SA poinformował, że do spółki wpłynęło podpisane przez obie strony porozumienie w zakresie produktów marki własnej z dnia 5 grudnia 2013 r. zawarte ze spółką Stokrotka.

- Przedmiotem podpisanej umowy jest określenie zasad wytwarzania i konfekcjonowania przez spółkę produktów pod marką własną Stokrotki obejmujących konserwy mięsne, pasztety, sosy, a także karmę dla zwierząt domowych. Umowa została zawarta na czas nieokreślony - podał Mispol w komunikacie.

Szacunkowa wartość umowy w okresie pięciu lat wynosi około 15,2 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH