Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Moda na weganizm jest zauważalna, ale większość Polaków wciąż je mięso

- Moda na weganizm jest oczywiście zauważalna, ale też nie przesadzajmy. Jednak wciąż większość Polaków spożywa mięso. Jeśli znajdziemy sposób na ciekawe przedstawienie naszych produktów, w jakimś kontekście, przedstawiając pewną historię i oprzemy to na prawdziwych, a nie stockowych zdjęciach, to nasz kanał w social media będzie się wyróżniał i systematycznie docierał do szerszych grup odbiorców - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.

Moda na weganizm jest zauważalna, ale większość Polaków wciąż je mięso
Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries fot. PTWP

Michał Maciejewski zwraca uwagę, że sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych są absolutnie nieprzewidywalne.

- Nie wiadomo co może być ogniskiem kryzysu i kiedy on nastąpi. Życie potrafi zaskakiwać. Bardzo często jest tak, że kryzysy wybuchają w weekendy, dlatego tak ważne są dyżury osób odpowiadających za profile marki w social mediach - dodał.

Nasz rozmówca zaznacza, że bardzo często ogniskiem kryzysu może być z pozoru błaha sytuacja.

- Jakiś pojedynczy komentarz konsumenta, albo wzmianka w artykule. Coś z pozoru zupełnie nieszkodliwego. To może spowodować lawinę, która przekształci się w poważny uszczerbek wizerunkowy - mówi.

W ocenie eksperta branża mięsna potencjalnie jest bardziej narażona na tego typu sytuacje.

- Dlatego tym bardziej powinniśmy opracować matrycę sytuacji kryzysowych. Matryca to nic innego, jak zestaw reakcji na potencjalne zagrożenia. Nie są to gotowe odpowiedzi, a raczej plany, jak ma się zachować osoba prowadząca nasz fanpage w sytuacji kryzysowej - dodaje.

Maciejewski uspokaja, że każdy kryzys można zażegnać, albo przynajmniej optymalnie zneutralizować szkody, które ze sobą niesie.

- Patrząc na korzyści wynikające z solidnego budowania marki w social mediach vs. zagrożenia, przeważają zdecydowanie te pierwsze. Jeśli chce się oferować produkt do klienta końcowego, trzeba budować markę bo w przeciwnym razie producent będzie tylko dostawcą dla innych znanych marek - dodał.

Czy branży mięsnej wolno w mediach społecznościowych więcej czy mniej niż innym producentom żywności? Jakie sytuacje kryzysowe czekają na firmy mięsne w social media i jak ich uniknąć? Zapraszamy do lektury analizy w naszej Strefie Premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Maciejewski RSS ALERT    /    Pitted Cherries RSS ALERT    /    branża mięsna w social media RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    social media RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    wegetarianizm RSS ALERT    /    weganizm RSS ALERT    /    budowanie marek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.201.244.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.