REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Mysław powalczy o zwiększenie rozpoznawalności marki

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-07-2014, 14:09
Mysław powalczy o zwiększenie rozpoznawalności marki
Teresa Jochemczyk, prezes ZM Mysław (fot. portalspozywczy.pl)

Do obrotu na NewConnect trafiły akcje Zakładów Mięsnych Mysław. Teresa Jochemczyk, prezes spółki zapowiada, że najbliższym czasie jej firma skupi się na inwestycjach we wspieranie dystrybucji i sprzedaży, oraz intensyfikacji działań marketingowych.

REKLAMA

Prezes spółki z Mysłowic podkreśla, że kluczowym czynnikiem dla rozwoju sprzedaży wyrobów z jej zakładu, jest wzrost rozpoznawalności marki Mysław wśród konsumentów. - Nasza strategia obejmuje jednak aktywność w różnych obszarach. Mamy ambitne plany, m.in. we wdrażaniu innowacji. Jedną z nich jest niedawno rozpoczęta produkcja wyrobów w nowej dla nas kategorii dań obiadowych, oczywiście z wykorzystaniem surowca mięsnego. Są to dania chłodzone, z datą ważności 30 dni. Smaczne i proste w przygotowaniu, mają szansę odnieść rynkowy sukces - ocenia Teresa Jochemczyk.

Jeśli chodzi o dystrybucję, ZM Mysław koncentrują się na współpracy z kanałem nowoczesnym, czyli dużymi ogólnopolskimi sieciami handlowymi. - Produkty z logo Mysław są już dostępne w Tesco, Polomarkecie, Auchan, Aldi, Kauflandzie, Eko, E.Leclerc i Delikatesach Centrum. Kanał nowoczesny jest dla naszej spółki efektywny, ponieważ klienci sieciowi posiadają magazyny centralne, co przekłada się na relatywnie niskie koszty transportu. Poza tym, sieci zamawiają duże partie towaru, w związku z czym jednostkowy koszt produkcji wyrobu automatycznie staje się niższy - wyjaśnia prezes spółki.

- Współpracujemy również z handlem tradycyjnym, który stanowi w tej chwili 27 proc. naszej dystrybucji. Chcemy rozwijać także ten obszar, ale głównie na rynkach położonych blisko zakładu w Mysłowicach. Wynika to z faktu, że koszt obsługi kanału tradycyjnego jest dla nas wyższy niż w przypadku kanału nowoczesnego - dodaje.

Wskazuje, że 3 proc. produkcji Mysława idzie na eksport, przede wszystkim do Węgier, Rumunii, Czech i Estonii. - Chcielibyśmy zwiększyć eksport i będą podejmowane starania w tym kierunku. Niemniej, trzeba liczyć się z tym, że to powolny proces - przyznaje Jochemczyk.

Na NewConnect trafiło 14,3 mln akcji Mysława. Spółka nie wyklucza kolejnych emisji. Ponadto, jej prezes zapowiada, że jeszcze w bieżącym roku zakłady z Mysłowic mogą zadebiutować na głównym ryku GPW. - Przygotowujemy się do wejścia na rynek główny GPW. Jeszcze w 2014 r. zamierzamy złożyć prospekt. Najprawdopodobniej będzie się to wiązało również z emisją publiczną. Na razie jest jednak za wcześnie, aby mówić o detalach. Aktualnie jesteśmy dopiero na etapie uzgadniania celów emisyjnych - zaznacza Jochemczyk. Tymczasem, na otwarciu w pierwszym dniu notowań kurs akcji spółki poszedł w dół, do 3,33 zł (spadek o 4,86 proc.).

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • technolog przetworstwa rybnego 31-07-2014, 12:18:
Nie jestem wprawdzie specjalista/technologiem od produkcji wyrobow miesnych, ale .....
... rozpznawalnosc MARKI.
Problem ten tyczy nie tylko tych zakladow ale i wszystkich zakladow produkujacych zywnosc i jei tylko.
Najlepszym sposoben na "zwiekszenie" rozpoznawalnosci MARKI danego produktu jest przede wszystkim jego JAKOSC.
To ona decyduje o tym czy dany produkt uplasuje sie narynku i cieszyc bedzie sie przychylnymi ocenami konsumenta a za tym powtornie przez niego rozpoznawany na polce markietu.
O tym powinni zdawac sobie sprawe wszyscy producenci.
  • Zmysławiony 31-07-2014, 08:19:
Zakład nie ma towaru - nie ma co sprzedać to żeby mieć pieniądze sprzeda siebie!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH