Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Na rynku mięsa pojawił się nowy gracz

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-03-2013, 13:09
Na rynku mięsa pojawił się nowy gracz

W październiku zeszłego roku zakłady mięsne Hermar S.A. zostały przekształcone w spółkę komandytowo-akcyjną. Firma zmieniła nazwę na ZM Polonus. O planach nowego gracza na rynku mięsa rozmawiamy z Mariuszem Rusinem, prezesem spółki, oraz Igorem Kaszewskim, członkiem zarządu ZM Polonus.

- Na rynku mięsa pojawił się nowy gracz...

Mariusz Rusin: W październiku zeszłego roku zakłady mięsne Hermar S.A. zostały przekształcone w spółkę komandytowo - akcyjną. Firma zmieniła również nazwę. Tak powstały zakłady mięsne Polonus. Hermar został jedną z marek wchodzących w skład portfolio przekształconej spółki. Niemniej, w tej chwili wiodącym brandem jest Polonus.

- Jak powstała marka?

Mariusz Rusin: Polonus był wcześniej marką handlową dla produktów mięsnych skierowanych do rynku tradycyjnego. Funkcjonowała ona w branży od jakiegoś czasu, ale nie była jeszcze zbyt popularna.

Igor Kaszewski: Od października powstało wiele nowych produktów pod brandem Polonus. Staramy się, aby były to wyroby pozycjonowane wyżej, niż miało to miejsce w przypadku produktów z logo Hermar. Skupiamy się na jakości. Budowa pozytywnego wizerunku wśród konsumentów to jeden z naszych priorytetów. Dlatego dokonaliśmy serii istotnych zmian w zakresie wizualizacji opakowań. Zdajemy sobie sprawę, że stoimy na początku żmudnej, systematycznej, ale też koniecznej pracy dla wypromowania marki.

Mariusz Rusin: Jednocześnie nie zamierzamy rezygnować z już wypromowanych produktów pod marką Hermar. Będą one nadal funkcjonowały w sprzedaży. Jednak raczej nie planujemy wprowadzać nowych wyrobów pod starym brandem. Traktujemy go, jako markę uzupełniającą. Na razie logo Hermar jest lepiej rozpoznawalne niż Polonus, którego klienci jeszcze nie kojarzą z przetworami mięsnymi. Trzeba czasu, by to zmienić.

- Na jakiej półce widzą Panowie produkty Polonus?

Mariusz Rusin: Chcemy, żeby znalazły się na górnej półce. Natomiast nie będzie to możliwe od razu. Ze względu na fakt, że dopiero zaczynamy, czeka nas długi proces zanim to nastąpi. Nie możemy sobie jeszcze pozwolić na proste stwierdzenie, że wszystkie produkty z logo Hermar będą pozycjonowane o klasę niżej niż wyroby Polonus. Docelowo jednak, nasz wiodący brand ma stać się rozpoznawalną marką wśród oferty dostępnej na wyższej półce. Zakładamy łączenie jakości kojarzonej z wyrobami premium, oraz dostępności cenowej, która pozwoli nam dotrzeć do jak największej liczby konsumentów.

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • analityk 28-03-2013, 08:41:
BrunoT czyli dystrybutor wchodzi w produkcję.
JBB wykupuje hurtownie.
Intermarche chce zakupić zakład przetwórczy.
Czyli każdy ma byc dobry we wszystkim.
A Biedronka-jeden z nielicznych profesjonalnych graczy ich wszystkich pożre bo ma czytelną strategię rozwoju
  • A 27-03-2013, 20:04:
Mariusz życzę powodzenia
  • b 26-03-2013, 19:57:
Życzę Zarządowi powodzenia w drodze do sukcesu!

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH