REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowa linia wędlin od marki Olewnik

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 13-11-2015, 21:29

Marka Olewnik wie, jak wpisać się w trendy konsumenckie dostarczając produkty na miarę oczekiwań wobec żywności czy praktyk kulinarnych. Wprowadzając z początkiem nowego roku nową linię produktów „Smak z Natury” sygnowanych jasną i czystą informacyjnie etykietą tworzy kategorię premium w tym segmencie.

REKLAMA

Dziś bardziej niż kiedykolwiek liczy się by jeść już nie tylko smacznie, ale przede wszystkim naturalnie i zdrowo. By być tego pewnym konsumenci poszukują informacji, które w prosty i przejrzysty sposób dostarczą im wiedzy o produkcie, jego wartości odżywczej i jakości surowców z jakich jest wykonany.

Marka Olewnik rozumiejąc trendy żywieniowe wdraża na rynek produkty w pełni naturalne, które dzięki czystej etykiecie z kluczowymi atrybutami wyrobu będzie łatwo odróżnić od konkurencji. - Niezwykle ważne jest dla nas by wychodzić na przeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy oczekują prostoty, przejrzystości, krótkiego składu, jak również wiarygodności pochodzenia produktu - mówi Beata Zielińska, Marketing Project Manager. - Dla wielu klientów żywność jest tym obszarem ludzkiego życia, który powinien pozostawać naturalny i dlatego swoje wybory koncentruje na dobrej żywności. Coraz bardziej liczy się prawdziwość, autentyczność smaku i receptura, ale także oczekiwana lokalności produkcji, pochodzenia produktów i dostawców – dodaje.

Wyjątkowość klasy premium zawarto w pierwszych tworzących linię produktach: kiełbasie wieprzowej, mięsistej szynce i kruchym schabie wieprzowym. Pozbawione fosforanów, glutaminianu sodu, konserwantów, wyprodukowane z wyselekcjonowanego mięsa zachwycą nie tylko wysoką zawartością mięsa, zapachem naturalnych przypraw i delikatnym aromatem wędzenia o olchowo-bukowej nucie. Dzięki produkcji pozbawionej chemicznych dodatków stanowić będą źródło pełnowartościowego białka. Mięso doprawiono solą morską oraz cukrem trzcinowym łącząc z naturalnymi składnikami warzyw, stanowiących źródło związków azotowych.

Pakowane w ekologiczny papier z czytelną etykietą przejrzyście prezentują przewagi produktów ich zalety i jakość. Dzięki zastosowanej estetyce wyróżniają się w ladzie w kategorii mięs premium produktów naturalnych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH