Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa marka jaj z chowów alternatywnych Kotlina Natury wchodzi na polski rynek

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-03-2016, 15:18
Nowa marka jaj z chowów alternatywnych Kotlina Natury wchodzi na polski rynek


AKTIW to znany producent i dystrybutor świeżych jaj, który obecnie zajmuje pozycję lidera w branży chowów alternatywnych. Najnowsza inicjatywa przedsiębiorstwa – własna marka Kotlina Natury, jest zwieńczeniem wieloletnich starań o dostarczenie konsumentom pełnowartościowego ekologicznego i naturalnego produktu, a także wynikiem wnikliwych obserwacji rynku spożywczego zarówno w Polsce, jak i za granicą.

– Nasze działania nie sprowadzają się tylko do podążania za trendami – mówi Adrian Wyrwiński, Prezes Zarządu AKTIW. – Przede wszystkim aktywnie uczestniczymy w zmianach rynku i staramy się je przyspieszać, a czasem również inicjować. Widzimy, że konsumenci jaj w Polsce coraz częściej skłaniają się w stronę chowów alternatywnych. Pod tym względem próbujemy dogonić kraje Europy Zachodniej, w których największą popularnością cieszą się jaja z chowu ściółkowego i z wolnego wybiegu.

Czym AKTIW różni się od innych firm zajmujących się produkcją i dystrybucją jaj?

Przede wszystkim obserwujemy rynek i widzimy, jak bardzo on się zmienia. Konsumenci coraz większą uwagę zwracają na rodzaj chowu, z jakiego pochodzą jaja i coraz chętniej kupują produkty ekologiczne oraz takie, co do których są pewni ich źródeł i pochodzenia. Śledzimy te zmiany, jesteśmy na nie otwarci i odpowiadamy na zapotrzebowania konsumentów.

Jakie kluczowe etapy rozwoju firmy na przestrzeni ostatnich lat mógłby Pan wskazać? 

Trudno mi wyróżnić konkretne momenty, ponieważ wszystkie etapy uważam za istotne dla rozwoju firmy. To właśnie decyzje podejmowane na przestrzeni ostatnich dwunastu lat doprowadziły nas do miejsca, w którym teraz jesteśmy. Przez cały ten czas świadomie i rozsądnie rozwijaliśmy się i rozrastaliśmy, budując kolejne kurniki. Z pewnością jednak kluczowe okazało się to, co stało się później, w 2014 roku, czyli podjęcie decyzji o wybudowaniu nowoczesnego zakładu pakowania i sortowania. Zainwestowaliśmy w zaplecze, żeby umocnić naszą pozycję i móc rozwijać się w branży chowów alternatywnych.

Skąd u Państwa decyzja o wprowadzeniu nowej marki jaj na rynek?

Stworzyliśmy Kotlinę Natury, żeby zbudować zaufanie klientów do chowów alternatywnych i jaj, które oferujemy. Faktem jest, że coraz więcej Polaków decyduje się na zakup jaj ściółkowych i z wolnego wybiegu, ale nie są oni pewni ich pochodzenia i jakości. My natomiast, oferując produkty sygnowane naszą marką, chcemy zagwarantować im, że są one sprawdzone i pełnowartościowe.

W jaki sposób staracie się Państwo odpowiadać na zmieniające się trendy żywieniowe i oczekiwania konsumentów względem produktów spożywczych oraz wzrost znaczenia jakości? 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.