Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Pamapol: Będziemy rozszerzać asortyment bezmięsnej marki Healthy Mind

- Na dziś ofertę marki Healthy Mind stanowi 13 produktów, a w planach mamy dalszy rozwój asortymentu - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Iwona Kołodziejczyk, Senior Brand Manager w Pamapol S.A.

Pamapol: Będziemy rozszerzać asortyment bezmięsnej marki Healthy Mind
Będziemy poszerzać asortyment marki Healthy Mind - mówi Iwona Kołodziejczy, Senior Brand Manager w Pamapolu, fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
Data: 13-02-2020, 09:46

Iwona Kołodziejczyk wskazuje, że Pamapol wprowadził w ramach marki Healthy Mind trzy kategorie jednoporcjowych gotowych dań:

- Są to zupy krem: z pomidorów, zielonego groszku, pieczarki, papryki, białych warzyw i krem z buraka; jedyne na polskim rynku gotowe owsianki: orkiszanka z jabłkiem i cynamonem, pszeniczanka z żurawiną i jaglanka z bananem i kokosem; oraz sosy: do spaghetti, arrabbiata, słodko kwaśny i bolognese (jedyny sos z mięsem). Na dziś ofertę marki stanowi 13 produktów, a w planach mamy dalszy rozwój asortymentu - dodaje.

Gdzie można kupić produkty Healthy Mind?

- Jesteśmy dopiero na początku drogi w budowaniu szerokiej dystrybucji. Nasze produkty można już znaleźć między innymi w sieciach Auchan, Kaufland, Leclerc, Netto, Stokrotka, Intermarche czy Selgros - mówi.

Iwonę Kołodziejczyk zapytaliśmy także o to czy linia, na której powstają produkty Healthy Mind jest oddzielona od produkcji mięsnej Pamapolu.

- Wysoka jakość i dbałość o bezpieczeństwo produkcji są dla nas priorytetowe, dlatego produkcja prowadzona jest w oparciu o rygorystyczne normy jakości. Na potrzeby marki Healthy Mind została postawiona nowa linia do pakowania w lekkie, wygodne i przyjazne dla środowiska opakowanie kartonowe Tetra Recart od firmy Tetra Pak, która wykorzystywana jest tylko do produkcji wspomnianego asortymentu - podsumowała.

Więcej na temat Healthy Mind - nowej, bezmięsnej, linii produktów Pamapolu, napisaliśmy w 2019 roku w naszym tekście z cyklu "Mięso na wtorek"

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

Pamapol RSS ALERT    /    Pamapol S.A. RSS ALERT    /    Healthy Mind RSS ALERT    /    Iwona Kołodziejczyk RSS ALERT    /    healthy mind zupa RSS ALERT    /    healthy mind jaglanka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.224.224
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.