Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pamapol: kategorie konserw i pasztetów będą się mocno rozwijać

  • Autor: RW,portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2016, 10:19
Pamapol: kategorie konserw i pasztetów będą się mocno rozwijać
Robert Szataniak, dyrektor marketingu Pamapol. Fot. Materiały prasowe

Zdaniem Roberta Szataniaka, dyrektora marketingu Pamapolu, kategorie konserw mięsnych oraz pasztetów mają przed sobą obiecujące perspektywy rozwoju. Wszystko z powodu rosnącego znaczenia dań typu convenience.

Szataniak podkreśla, że na rynku FMCG możemy obecnie zaobserwować dwa bardzo silne trendy konsumenckie – eko i convenience. Z jednej strony szybkość i wygoda codziennych zakupów to czynniki, na które zwraca uwagę coraz więcej klientów. Z drugiej społeczeństwo jest bardziej wyedukowane i świadome własnych potrzeb, więc dla konsumenta coraz ważniejsze stają się także jakość i skład produktów.

- Biorąc powyższe pod uwagę, przewidujemy, że kategorie konserw mięsnych i pasztetów będą się mocno rozwijać, nie tylko poprzez poszerzenie asortymentu i oferowanie nowości produktowych, ale także poprzez większą dbałość producentów o jakość składów, eliminację E-składników, konserwantów i innych polepszaczy smaku - zauważa dyrektor marketingu Pamapolu.

Jak dodaje zarówno konserwy, jaki i pasztety można zaliczyć do produktów typu convenience. – Szybkość i wygoda przygotowania śniadania czy przekąski w ciągu dnia, a także coraz lepsze składy sprawiają, że te kategorie produktowe są dla konsumentów atrakcyjne - wyjaśnia. 

Robert Szataniak przyznaje, że Pamapol niezmiennie inwestuje w kategorie konserw i pasztetów. 

- W tym roku wprowadziliśmy na rynek nowości pod marką Pamapol – pierwsze na rynku w 100 proc. drobiowe pasztety z unikalną nakładką, dzięki której produkty dłużej zachowują świeżość. Można wśród nich znaleźć tradycyjny pasztet drobiowy kremowy oraz dwa warianty smakowe: pasztet drobiowy belgijski i pasztet drobiowo-pomidorowy. Zadbaliśmy o wyjątkowy skład naszych nowości – pasztety Pamapol nie zawierają konserwantów, glutaminianu sodu, E-składników czy MOM (mięsa oddzielonego mechanicznie) - podkreśla.  

W ramach marki Spichlerz Rusiecki Pamapol mocno stawia na rozwój produktów drobiowych. Zdaniem Szataniaka wraz ze wzrostem ze wzrostem świadomości zdrowotnej konsumentów, udział konserw i pasztetów drobiowych w rynku będzie sukcesywnie wzrastał.

- Mięso z drobiu stanowi bowiem ważny element piramidy żywieniowej. Rezygnacja z mięsa czerwonego na rzecz drobiowego w zbilansowanej diecie jest rekomendowana przez Światową Organizację Zdrowia (WHO), gdyż jest ono dużo mniej kaloryczne i lepiej przyswajalne przez nasz organizm. Dla porównania – wieprzowina zawiera 5 razy, a wołowina 2 razy więcej tłuszczu niż mięso drobiowe - mówi Robert Szataniak, dyrektor marketingu firmy Pamapol. 

Grupa Kapitałowa Pamapol prowadzi działalność w branży przetwórstwa spożywczego. Spółką dominującą w Grupie Kapitałowej jest Pamapol S.A. wiodący na rynku polskim producent dań
mięsno-warzywnych, a w szczególności dań gotowych, którego początki działalności w branży sięgają 1993 roku.

Oferta produktowa spółki obejmuje ponadto zupy, pasztety oraz konserwy mięsne. Wyroby spółki sprzedawane są zarówno pod markami własnymi sieci, jak również pod brandami ,,Pamapol”, ,,Spichlerz Rusiecki” oraz „Sorella”.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.