Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pamapol liczy na szybki rozwój kategorii konserw. Sprzyja trend convenience

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-10-2016, 13:27
Pamapol liczy na szybki rozwój kategorii konserw. Sprzyja trend convenience
Robert Jankowski, prezes Pamapolu. Fot. Piotr Waniorek

Zdaniem Roberta Jankowskiego, prezesa Pamapolu, kategoria konserw mięsnych ma przed sobą dobre perspektywy i będzie się mocno rozwijać. Wiąże się to ze zmianą zachowań konsumentów, którzy coraz większą wagę przywiązują do wygody i szybkości codziennych zakupów.

ROBERT JANKOWSKI, PREZES PAMAPOLU BĘDZIE PRELEGENTEM IX FORUM RYNKU SPOŻYWCZEGO I HANDLU! ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!

- Perspektywy rozwoju tej kategorii produktowej oceniamy jako obiecujące i dobrze rokujące. Konserwy mięsne odnajdują się na dzisiejszej półce dobrze, jest to stabilna kategoria, o czym świadczą wskaźniki sprzedażowe. W pierwszej połowie zeszłego roku rynek konserw mięsnych w Polsce osiągnął wartość ponad 520 mln zł, co przekłada się na niemal 34 mln kg sprzedanego produktu - przyznaje Robert Jankowski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Wyjaśnia również, że w badanym okresie wzrost sprzedaży analizowanej kategorii oscylował na poziomie prawie 5 proc. wobec poprzedniego roku – zarówno w ujęciu wartościowym, jak i ilościowym. Dostrzegają to także producenci. 

- By zachować stabilność kategorii, utrzymać pozycję rynkową oraz sprostać oczekiwaniom i potrzebom konsumentów, produkty muszą ewoluować i rozwijać się - zaznacza Jankowski.

Konserwy zyskują także na trendzie convenience oraz rosnącej świadomości konsumentów. Szansą firm są nowe produkty oraz dbałość o wysoką jakość oferowanych artykułów. 

- Biorąc pod uwagę zmieniające się zachowania konsumentów, dla których liczy się szybkość i wygoda codziennych zakupów, a także jakość i skład produktów, przewidujemy, że kategoria konserw mięsnych będzie się mocno rozwijać, nie tylko poprzez poszerzenie asortymentu i oferowanie nowości produktowych, ale także poprzez większą dbałość producentów o jakość składów, eliminację E-składników, konserwantów i innych polepszaczy smaku - wyjaśnia Robert Jankowski, prezes Pamapolu. 

Grupa Kapitałowa Pamapol prowadzi działalność w branży przetwórstwa spożywczego. Jej spółką dominującą jest Pamapol S.A. producent dań mięsno-warzywnych, a w szczególności dań gotowych. Oferta spółki obejmuje także zupy, pasztety oraz konserwy mięsne. Jej wyroby sprzedawane są zarówno pod markami własnymi sieci, jak również pod brandami ,,Pamapol”, ,,Spichlerz Rusiecki” oraz „Sorella”.

Czytaj cały wywiad z Robertem Jankowskim, prezesem Pamapolu - Robert Jankowski, prezes zarządu Pamapol S.A. - przeczytaj obszerny wywiad

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.