Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pamapol podsumowuje sezon letni. "Udało nam się bardzo wiele zrobić"

  • Autor: RW,portalspozywczy.pl
  • Data: 30-09-2016, 12:47
Pamapol podsumowuje sezon letni.
Robert Jankowski, prezes Pamapolu. Fot. Piotr Waniorek

Lato jest kluczowym okresem dla producentów dań gotowych. Nie inaczej jest w przypadku Pamapolu. Robert Jankowski przyznaje, że minione wakacje były dla firmy bardzo udane.

- Okres letni jest dla nas rzeczywiście kluczowy – wtedy notujemy największą sprzedaż naszych głównych kategorii produktowych, czyli dań gotowych, a także konserw i pasztetów. W tym roku udało nam się bardzo wiele zrobić – jeśli chodzi o dania gotowe - przyznaje Robert Jankowski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Tegoroczne lato było w przypadku Grupy Pamapol bardzo aktywne. Na rynku pojawiły się kolejne  nowości firmy z siedzibą w Ruścu. 

- Przygotowaliśmy innowacyjną linię produktów convenience, dedykowaną Światowym Dniom Młodzieży 2016, podczas których byliśmy oficjalnym dostawcą żywności. Jest to o tyle istotne, że te nowości planujemy wprowadzić także do szerszej sprzedaży, dzięki czemu będziemy posiadać w portfolio marki Pamapol produkt innowacyjny w swojej kategorii - mówi Jankowski.

Pamapol wprowadził nowe produkty nie tylko w kategorii dań gotowych. Firma zdecydowała się na dalsze inwestycje w konserwy i pasztety.

- Wprowadziliśmy do sprzedaży unikalne nakładki na pasztety, dzięki czemu produkty dłużej zachowują świeżość i nie przechodzą obcymi zapachami, a także przeprowadziliśmy telewizyjną kampanię reklamową dla marki Spichlerz Rusiecki. Oprócz tego zainwestowaliśmy i przeprowadziliśmy badania smaku, dzięki którym udało nam się udoskonalić skład naszych produktów, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami konsumentów - podkreśla Robert Jankowski, prezes Pamapolu. 

Grupa Kapitałowa Pamapol prowadzi działalność w branży przetwórstwa spożywczego. Jej spółką dominującą jest Pamapol S.A. producent dań mięsno-warzywnych, a w szczególności dań gotowych. Oferta spółki obejmuje także zupy, pasztety oraz konserwy mięsne. Jej wyroby sprzedawane są zarówno pod markami własnymi sieci, jak również pod brandami ,,Pamapol”, ,,Spichlerz Rusiecki” oraz „Sorella”.

Czytaj cały wywiad z Robertem Jankowskim, prezesem Pamapolu - Robert Jankowski, prezes zarządu Pamapol S.A. - przeczytaj obszerny wywiad

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH