REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Pamapol pracuje nad nowościami produktowymi

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-04-2016, 13:15
Pamapol pracuje nad nowościami produktowymi
Robert Szataniak, dyrektor marketingu Pamapol. Fot. Materiały prasowe.

Pamapol pracuje nad kolejnymi nowościami asortymentowymi. Jak przyznaje Robert Szataniak, dyrektor marketingu, firma chce wychodzić naprzeciw konsumentom i oferować im funkcjonalne oraz wygodne rozwiązania.

REKLAMA

- W tym momencie jest zbyt wcześnie na ujawnianie szczegółów, jednak oczywiście mamy w planach powiększenie asortymentu i cały czas pracujemy zarówno nad nowościami produktowymi, jak również nad innowacjami (składowymi, opakowaniowymi), które są dla nas równie istotne. Chcemy wychodzić naprzeciw konsumentom, oferując im nie tylko wyjątkowe smaki, ale także funkcjonalne i wygodne rozwiązania - wyjaśnia Szataniak.

Jak dodaje dla marki Pamapol priorytetową kategoria produktową są dania gotowe. Dlatego też firma stale rozwija ofertę - wzbogaca ją zarówno o nowe produkty, jak i kolejne warianty dań dobrze znanych konsumentom. 

- Mocno postawiliśmy na drób, klienci mogą znaleźć na półkach sklepowych nowości takie jak np. potrawka z kurczaka, klopsiki drobiowe i indycze w różnych sosach (cebulowo-pieczeniowym, koperkowym, pomidorowym z warzywami), pulpety drobiowe w sosie pomidorowo-śmietanowym podkreśla. 

Zaznacza jednak, że perspektywiczne dla marki Pamapol są także kategorie konserw i pasztetów, w które firma nadal inwestuje i zamierza dalej rozwiać. 

- Jeśli chodzi o markę Spichlerz Rusiecki, perspektywiczne są dla nas głównie konserwy mięsne i pasztety, które obecnie rozwijamy. Obiecujące są zwłaszcza drobiowe linie produktów - Robert Szataniak, dyrektor marketingu Pamapolu.

Grupa Kapitałowa Pamapol prowadzi działalność w branży przetwórstwa spożywczego. Spółką dominującą w Grupie Kapitałowej jest Pamapol S.A. wiodący na rynku polskim producent dań
mięsno-warzywnych, a w szczególności dań gotowych, którego początki działalności w branży sięgają 1993 roku.

Oferta produktowa spółki obejmuje ponadto zupy, pasztety oraz konserwy mięsne. Wyroby spółki sprzedawane są zarówno pod markami własnymi sieci, jak również pod brandami ,,Pamapol”, ,,Spichlerz Rusiecki” oraz „Sorella”.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • patrykr 08-09-2016, 15:37:
Należy pamiętać o pomysłowym brandingu, by móc wyróżnić się na rynku.

Patryk R copywriter

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (8 024) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH