Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pamapol: Rok 2016 pod znakiem innowacji

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-10-2016, 15:12
Pamapol: Rok 2016 pod znakiem innowacji
Robert Jankowski, prezes Pamapolu. Fot. Piotr Waniorek

- Pierwsze trzy kwartały 2016 roku były dla naszej spółki bardzo intensywnym czasem. W szczególności skupiliśmy się na innowacjach, które zawsze napędzają kategorię i są dla nas priorytetem - mówi Robert Jankowski, prezes zarządu Pamapol S.A.

Robert Jankowski przypomina, że w pierwszym kwartale Grupa Pamapol wprowadziła do sprzedaży nowe pierwsze na rynku w 100 proc. drobiowe pasztety z nakładką, dzięki której produkty dłużej zachowują świeżość i nie przechodzą obcymi zapachami.

- Ta nowość bardzo dobrze się przyjęła nie tylko ze względu na praktyczne rozwiązanie i wygodę użytkowania produktu, ale także przede wszystkim ze względu na wyjątkowy skład wolny od e-składników, glutaminianu sodu, konserwantów czy MOM. Na półkach sklepowych konsumenci mogą znaleźć tradycyjny pasztet drobiowy kremowy oraz dwa warianty smakowe: pasztet drobiowy belgijski oraz pasztet drobiowo-pomidorowy. Póki co nowe pasztety są dostępne w gramaturze 90g, jednak zastanawiamy się nad rozszerzeniem oferty - zauważa prezes Pamapolu.

Drugi kwartał – reklama dźwignią handlu

Także drugi kwartał był bardzo intensywny dla firmy z siedzibom w Ruścu. W tym okresie Pamapol postawił szczególnie na promocje. 

- W kwietniu zrealizowaliśmy kampanię reklamową Spichlerza Rusieckiego – marki premium w portfolio Grupy Pamapol – która obejmowała takie kanały jak TV, prasa, Internet, social media oraz BTL, w tym degustacje produktów w sieciach handlowych. Celem kampanii było podkreślenie mnogości sytuacji do konsumpcji konserw oraz łatwe do przechowywania i wygodne opakowanie, które umożliwia zabranie produktu ze sobą, niezależnie czy będzie to wyjazd weekendowy czy wakacje. Oczywiście chcieliśmy także zmienić postrzeganie konserw i pasztetów przez konsumentów, ponieważ jest to kategoria dosyć problematyczna – z jednej strony istnieje pewna grupa osób, która pamięta smak konserw i pasztetów jeszcze z czasów dzieciństwa, dlatego chętnie sięgają po nie w sklepie. Z drugiej strony postrzegane są one jako produkty niskiej jakości, co im wyjątkowo nie sprzyja w dobie stale zwiększającej się świadomości zdrowotnej konsumentów. Stąd nieustanna praca nad jakością oraz podejmowanie działań mających na celu „odczarowanie” tej kategorii produktów w oczach konsumentów - wyjaśnia prezes Jankowski.

Jak dodaje, równocześnie firma wystartowała nową strategią komunikacji marek Pamapol i Spichlerz Rusiecki w mediach społecznościowych. Producent kieruje swoje działania także do młodszych odbiorców.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH