Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Pamapol: startuje nowa kampania promująca produkty marki Spichlerz Rusiecki

Ogólnopolska kampania pod hasłem „Zawsze coś dobrego pod ręką!” promuje produkty marki Spichlerz Rusiecki – konserwy mięsne, pasztety, smarowidła. Kampania wystartowała 15 kwietnia i potrwa do końca maja.

Pamapol: startuje nowa kampania promująca produkty marki Spichlerz Rusiecki
Fot. Materiały prasowe

„Zawsze coś dobrego pod ręką!” to hasło pierwszej ogólnopolskiej kampanii promującej produkty marki Spichlerz Rusiecki. Komunikacja obejmuje ATL – spoty TV pojawią się w największych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych, prasę oraz Internet, w tym social media.
Zaplanowane zostały także działania w sieciach handlowych, gdzie klienci zachęcani będą do degustacji produktów Spichlerza Rusieckiego.

Tradycja i sentyment do dawnych czasów

– Komunikacja marki Spichlerz Rusiecki skierowana jest do wszystkich, którzy cenią sobie dobry smak i skład produktu, przygotowany według tradycyjnej receptury. To właśnie głęboko zakorzeniona w DNA marki tradycja sprawia, że produkty Spichlerza wpisują się w coraz mocniejszy trend konsumencki, polegający na powrocie do korzeni, sentymencie do lat dziecięcych, tego, co było kiedyś oraz dawnych smaków – mówi Piotr Pękala, product manager w Pamapol.

Dodatkowo komunikacja Spichlerza Rusieckiego podkreśla mnogość sytuacji do konsumpcji. Łatwe do przechowywania i wygodne opakowanie, umożliwia zabranie produktu ze sobą, niezależnie czy będzie to wyjazd weekendowy czy wakacje. Produkty Spichlerza Rusieckiego idealnie sprawdzą się także jako przekąska w ciągu dnia pracy, domowy zapas „na czarną godzinę” lub wizytę niespodziewanych gości – jednym słowem Spichlerz Rusiecki to dobry tradycyjny smak, który można mieć zawsze pod ręką.
Wyjątkowa receptura, tradycyjne wekowanie

Marka Spichlerz Rusiecki skoncentrowana jest na produktach i przetworach mięsnych, obecnie dostępne są następujące linie produktowe: konserwy mięsne np. mięsiwo w sosie własnym, kiełbasy, pasztety i smalce.

Produkty z kurczaka i indyka spod znaku Spichlerza Rusieckiego to innowacja na tle pozostałych produktów z tej kategorii – charakteryzują się wysoką zawartością mięsa (80 proc.) oraz unikalną recepturą, wolną od ulepszaczy smaku, glutaminianu sodu i fosforanów. Sprawdzają się nie tylko jako tradycyjne dodatki do kanapek, ale również w roli nowoczesnego dodatku do lekkich domowych sałatek.

Właścicielem marki Spichlerz Rusiecki jest Grupa Pamapol S.A. – czołowy polski producent konserw mięsnych w słojach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

kampanie reklamowe RSS ALERT    /    Pamapol RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • zielony klient 2016-11-24 04:39:20
    Dodawane wodorosty maja byc alibim na przeterminowe produkt ?. Na którym nie ma daty waznosci.Widnieje jedynie I 2015 co to jest miesiac produkcji czy data waznosci ?.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.23.176.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.