Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pamapol: trendy convenience i smart shopping zyskują na znaczeniu

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2016, 12:47
Pamapol: trendy convenience i smart shopping zyskują na znaczeniu
Fot. Pamapol

W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania konsumentów Pamapol rozszerza ofertę asortymentową. Agnieszka Perliceusz, product manager w Pamapol, podkreśla znaczenie nowych trendów konsumenckich - convenience i smart shopping.

Obecnie konsumenci stają się coraz bardziej wyedukowani oraz świadomi własnych decyzji zakupowych, na czym w znacznym stopniu opiera się idea smart shoppingu, który polega na efektywnym kupowaniu.

– Chodzi o to, by osiągnąć jak najlepszy stosunek jakości do ceny, a więc nabywać produkty wysokiej jakości w najkorzystniejszej cenie. Bardzo istotne jest podejmowanie przemyślanych decyzji, dzięki którym można zaoszczędzić czas i pieniądze – tłumaczy Perliceusz.

W obserwowane zmiany rynkowe wpisuje się także trend convenience, gdyż coraz więcej konsumentów oczekuje wygodnych oraz szybkich rozwiązań, które pójdą w parze z wysoką jakością.

– Trend convenience mocno się rozwija, gdyż sprzyja mu wiele czynników. Zmniejsza się wielkość gospodarstw domowych przy równoczesnym wzroście dochodów, co powoduje podwyższenie standardów życia, większe oczekiwania i aspiracje. Coraz więcej osób realizuje się zawodowo oraz podejmuje więcej aktywności w czasie wolnym, nie mając czasu na przyrządzanie posiłków od A do Z. To sprzyja kategorii dań gotowych, ponieważ są one szybkim i wygodnym sposobem na obiad. Wprowadzenie innowacji asortymentowych zawsze powoduje ożywienie w kategorii, a konsumenci poszukują nowych inspiracji, rozwiązań i smaków. Stąd wprowadzenie linii produktów opartej na różnych wariantach smakowych – dodaje Agnieszka Perliceusz, product manager w Pamapol. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.