Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Pamso: Nadchodzi czas uporządkowania rynku mięsnego w Polsce

- Naszym zdaniem kiedyś musi nadejść czas uporządkowania rynku i chyba powoli staje się to faktem. Przy drastycznym wzroście cen, jaki czeka nas po obecnych podwyżkach surowca będzie naprawdę trudniej przetrwać na rynku tym, którzy nie wymyślili sobie jeszcze swojego na nim wyraźnie określonego miejsca - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartłomiej Apanowicz, dyrektor zarządzający i członek zarządu Pamso S.A.

Pamso: Nadchodzi czas uporządkowania rynku mięsnego w Polsce
Bartłomiej Apanowicz, dyrektor zarządzający i członek zarządu Pamso S.A., fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
Data: 14-06-2019, 12:32

Bartłomiej Apanowicz zwraca uwagę, że poprzez ubywanie niezależnych sklepów rodzinnych powoli kurczy się rynek tradycyjny.

- W tej sytuacji trzeba sobie zadać pytania gdzie jest miejsce w przyszłości dla producentów i dystrybutorów sektora mięsnego. Kluczem do sukcesu według nas jest konsekwentna wizja przedsiębiorstwa, dopasowanie do niej wszystkich wdrażanych pomysłów inwestycyjnych, praca nad jednomyślnością całego personelu, który w ostatecznym rozrachunku dla firm naszej wielkości decyduje o powodzeniu i dalszym rozwoju - mówi.

Dyrektor zarządzający i członek zarządu Pamso S.A. wskazuje, że branża mięsna powinna budować swoją konkurencyjność nie tylko w oparciu o cenę.

- Po bardziej skonsolidowanych branżach widać „zdrowsze” podejście do konkurencyjności i oparciu jej nie tylko o system „CenaCzyniCuda”, lecz o przewagi konkurencyjne budowane na wartościach i innowacyjności. Przy drastycznym wzroście cen, jaki czeka nas po obecnych podwyżkach surowca będzie naprawdę trudniej przetrwać na rynku tym, którzy nie wymyślili sobie jeszcze swojego na nim wyraźnie określonego miejsca - dodaje.

Apanowicz wskazuje, że Pamso współpracuje także z sieciami handlowymi, ale tylko takimi, które szanują wspólne interesy stron i markę dostawcy.

- Najważniejsza jednak jest dla nas spójna polityka cenowa i produktowa, pozwalająca wszystkim uczestnikom rynku na zyskowny handel naszymi produktami. Udział w obsłudze HoReCa rozwijaliśmy w latach poprzednich. Kanał ten osiągnął zadowalający nas poziom sprzedaży i oczekiwanej marży. Eksport rozwijamy „drobnymi kroczkami”, rynek po rynku, zawsze jednak pamiętając o najważniejszym elemencie procesu sprzedaży czyli terminowej zapłacie za nasz towar - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PAMSO RSS ALERT    /    Bartłomiej Apanowicz RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    sklepy mięsne RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    konsolidacja branży mięsnej RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.4.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.