Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Pamso: Specjalistyczne sklepy mięsne mają dobre rokowania na przyszłość

- Przy wzroście roli handlu opartego na modelu coraz bardziej delikatesowych dyskontów specjalistyczne sklepy oferujące dobry kontakt z klientem i jakościowo najlepsze produkty mają według nas bardzo dobre rokowania na przyszłość. Warunkiem jest wybiórcze podążanie za nowatorskimi rozwiązaniami i wdrażanie ich zgodnie ze strategią marki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartłomiej Apanowicz, dyrektor zarządzający i członek zarządu Pamso S.A.

Pamso: Specjalistyczne sklepy mięsne mają dobre rokowania na przyszłość
Bartłomiej Apanowicz, dyrektor zarządzający i członek zarządu Pamso S.A., fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
Data: 16-04-2019, 10:07

Jak mówi Bartłomiej Apanowicz od 2012 roku Pamso inwestuje we własną sieć detaliczną radykalnie zmieniając jej oblicze handlowe.

- Wspólnie z młodym i uzdolnionym projektantem Michałem Nowackim stworzyliśmy formułę, która łączy 100 lat tradycji z nowoczesnym i eleganckim wzornictwem. Formułę, która spełnia oczekiwania zarówno nasze jak i naszych klientów a jednocześnie koresponduje z marką i jakością wyrobów Pamso. Projekt zdobył już uznanie rynku. W 2019 r. nasz sklep zbudowany według nowego konceptu zyskał miano najlepszego sklepu mięsnego w Polsce - dodaje.

Pamso planuje dalszy, zrównoważony rozwój sieci sklepów mięsnych.

- Przykładamy wagę do wsparcia logistycznego, merytorycznego oraz technicznego naszych jednostek. W najbliższym czasie rozwój będzie następował na rynku mazowieckim i oczywiście w naszym rodzimym regionie (łódzkie - przyp. red.), gdzie głównie przejmujemy istniejące placówki naszych najlepszych klientów, którzy poprzez brak następców nie widzą innej możliwości kontynuacji wieloletniej działalności - dodaje.

Producent mięsa z Pabianic inwestuje nie tylko w rozwój sieci sklepów, ale także m.in. w park maszynowy i transportowy.

- 2018 rok to znaczące inwestycje naszej firmy – największe od ostatnich 10 lat. Alokacja środków zakładała równomierny rozwój sieci detalicznej ale również znaczące inwestycje w park maszynowy i transportowy. Ta metoda zagwarantowała równomierny rozwój firmy. Pamiętać należy, że ponad 50% obrotu firmy realizujemy poprzez nasze Centra Dystrybucji Hurtowej i tu także konieczne są cały czas działania usprawniające i odtwarzające istniejące struktury. Nowoczesny marketing to naszym zdaniem mądre ukierunkowanie środków bezpośrednio wspierających sprzedaż natomiast działania budujące markę koncentrujemy na mediach społecznościowych i tu poczyniliśmy inwestycje jakie mam nadzieję wkrótce zaczną przynosić efekty. Nie można zapomnieć o nowoczesnym i dostosowanym do potrzeb pracowników HR, który w dobie kurczącego się rynku pracy może mieć fundamentalne znaczenie w działalności firmy - podsumowuje Apanowicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PAMSO RSS ALERT    /    Bartłomiej Apanowicz RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    sklepy mięsne RSS ALERT    /    inwestycje w branży mięsnej RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.