Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pat Romanek, Butcher's Pet Care - wywiad na temat trendów na rynku pet food

  • Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-08-2017, 16:04

Strona 2 z 3

Czy Butcher's Pet Care posiada  infrastrukturę produkcyjną w Polsce lub plany inwestycyjne dotyczące Polski?

Nie mamy infrastruktury produkcyjnej w Polsce i nie mamy takich planów.

Jakie nowości produktowe pojawiły się w asortymencie Butcher's Pet Care w ostatnim czasie? 

Wraz ze wzrostem single serve wprowadziliśmy tacki super premium Butcher’s Superior z wyrafinowanymi mięsnymi składami. W kategorii "kot" pojawiła się premium linia Delicious dinners z saszetkami oraz małymi puszeczkami w ofercie. To obecnie najatrakcyjniejsza oferta w kanale spożywczym jeśli chodzi o jakość, zawartość mięsa i świeżych składników.

Które kategorie produktowe firma chce rozwijać w najbliższej przyszłości?

W planach mamy nowe produkty single serve dla psa oraz suchą karmę premium dla psów i kotów. Zawsze staramy się sprostać oczekiwaniom klientów i odpowiadamy na aktualne trendy pamiętając, że nasze produkty odpowiadają na najważniejsze oczekiwanie klientów, a więc są zdrowe i naturalne.

Które produkty (kategorie) z Państwa asortymentu sprzedają się w Polsce najlepiej? Które notują największe wzrosty sprzedaży?

W Polsce w kategorii karm dla kotów prawie 70 proc. rynku wartościowego to karma mokra, w szczególności single serve, która rośnie najszybciej. W tej kategorii, tak jak wspomniałam wcześniej, chcemy również rosnąć. W karmie dla psów jest minimalna przewaga w karmie mokrej. Co ciekawe, karma mokra, w tym w puszkach, rośnie znacznie szybciej niż karma sucha. To oznacza, że dobra zdrowa receptura jest ważna i klient wraca po nią. W naszym asortymencie największym uznaniem cieszą się właśnie karmy mokre, w tym w tackach, w których jesteśmy liderem.

Jakie są  główne kryteria zakupowe Polaków przy wyborze karm dla zwierząt? Czy  mimo rosnącego znaczenia kwestii składu i szeroko rozumianej  prozdrowotności, wciąż kluczowym czynnikiem pozostaje cena?

Powiedziałabym, że są dwie grupy klientów. Jedni szukają produktów niszowych, niedostępnych w Polsce, ale najczęściej są świadomymi klientami poszukującymi karm premium. W Polsce ten segment jest dość mały i wielu super premium producentów nie decyduje się na wejście na ten rynek, ponieważ klient nie jest jeszcze na to gotowy. Wtedy sprzedaż internetowa jest dość bezpiecznym i niewymagającym sposobem obecności i testu rynku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 046) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.