Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pat Romanek, Butcher's Pet Care - wywiad na temat trendów na rynku pet food

  • Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-08-2017, 16:04

Strona 2 z 3

Czy Butcher's Pet Care posiada  infrastrukturę produkcyjną w Polsce lub plany inwestycyjne dotyczące Polski?

Nie mamy infrastruktury produkcyjnej w Polsce i nie mamy takich planów.

Jakie nowości produktowe pojawiły się w asortymencie Butcher's Pet Care w ostatnim czasie? 

Wraz ze wzrostem single serve wprowadziliśmy tacki super premium Butcher’s Superior z wyrafinowanymi mięsnymi składami. W kategorii "kot" pojawiła się premium linia Delicious dinners z saszetkami oraz małymi puszeczkami w ofercie. To obecnie najatrakcyjniejsza oferta w kanale spożywczym jeśli chodzi o jakość, zawartość mięsa i świeżych składników.

Które kategorie produktowe firma chce rozwijać w najbliższej przyszłości?

W planach mamy nowe produkty single serve dla psa oraz suchą karmę premium dla psów i kotów. Zawsze staramy się sprostać oczekiwaniom klientów i odpowiadamy na aktualne trendy pamiętając, że nasze produkty odpowiadają na najważniejsze oczekiwanie klientów, a więc są zdrowe i naturalne.

Które produkty (kategorie) z Państwa asortymentu sprzedają się w Polsce najlepiej? Które notują największe wzrosty sprzedaży?

W Polsce w kategorii karm dla kotów prawie 70 proc. rynku wartościowego to karma mokra, w szczególności single serve, która rośnie najszybciej. W tej kategorii, tak jak wspomniałam wcześniej, chcemy również rosnąć. W karmie dla psów jest minimalna przewaga w karmie mokrej. Co ciekawe, karma mokra, w tym w puszkach, rośnie znacznie szybciej niż karma sucha. To oznacza, że dobra zdrowa receptura jest ważna i klient wraca po nią. W naszym asortymencie największym uznaniem cieszą się właśnie karmy mokre, w tym w tackach, w których jesteśmy liderem.

Jakie są  główne kryteria zakupowe Polaków przy wyborze karm dla zwierząt? Czy  mimo rosnącego znaczenia kwestii składu i szeroko rozumianej  prozdrowotności, wciąż kluczowym czynnikiem pozostaje cena?

Powiedziałabym, że są dwie grupy klientów. Jedni szukają produktów niszowych, niedostępnych w Polsce, ale najczęściej są świadomymi klientami poszukującymi karm premium. W Polsce ten segment jest dość mały i wielu super premium producentów nie decyduje się na wejście na ten rynek, ponieważ klient nie jest jeszcze na to gotowy. Wtedy sprzedaż internetowa jest dość bezpiecznym i niewymagającym sposobem obecności i testu rynku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 959) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH