Pini Beef wchodzi w biznes restauracyjny

Romano Pini, właściciel Pini Beef twierdzi, że polska wołowina jest wystarczająco dobra, żeby konkurować z argentyńską. Zamierza przekonać o tym Europę – czytamy w Pulsie Biznesu.
Szef Pini Beef nie dziwi się, że Polacy jedzą obecnie mało wołowiny. Jego zdaniem niektórzy producenci zepsuli o niej opinię, sprzedając towar niskiej jakości. Romano Pini podkreśla w rozmowie z Pulsem Biznesu, że to paradoks, bo polska wołowina ma właśnie niesamowity smak. Ocenia, że może ona podbić nie tylko polskie, ale również europejskie stoły.
Przedsiębiorca uważa, że argentyńskie steki, synonim najlepszej wołowiny, wcale nie mają nad polskimi przewagi. Jak podaje Puls Biznesu, włosi chcą promować polską wołowinę przede wszystkim w sektorze horeca. Pini Beef planuje również rozwój własnej sieci restauracji. W przyszłym tygodniu otwarty zostanie lokal w warsawskiej Galerii Mokotów. Romano Pini zakłada 6-8 otwarć rocznie, nie tylko w Polsce, ale w stolicach różnych krajów Europy.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!