Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

PMB: Dzięki fuzji z Mispolem zyskamy wiarygodność na rynku

Zarząd PMB zapewnia, że zmiany w strukturze własnościowej nie wpłyną na bieżące działania operacyjne firmy z Białegostoku. Spółka zachowa swoją dotychczasową nazwę. "Dzięki tej fuzji zyskamy wiarygodność na rynku" - podaje PMB w oświadczeniu.

PMB: Dzięki fuzji z Mispolem zyskamy wiarygodność na rynku
Na fot. Leszek Czemiel, prezes PMB

"Zgodnie z umową podpisaną 15 grudnia 2010 r. przez akcjonariuszy PMB S.A. w najbliższym czasie dojdzie do zmiany w składzie udziałowców naszej spółki. Właścicielem PMB S.A. stanie się giełdowa spółka Mispol S.A." - czytamy w komunikacie PMB.

Zachowane zostaną marki i znaki graficzne poszczególnych brendów, a oferta spółki rozszerzy się. "W związku z bieżącymi kontaktami operacyjnymi chcemy również poinformować, że NIP i inne dane spółki nie zostaną zmodyfikowane. Jesteśmy przekonani, ze obecne zmiany pozytywnie wpłyną na warunki pracy załogi w spółce oraz na zwiększenie konkurencyjności produktów PMB" - czytamy dalej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PMB RSS ALERT    /    Mispol SA RSS ALERT    /    fuzja RSS ALERT    /    przejęcia RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • smakosz 2010-12-16 22:37:18
    kindziuk jest smaczny
  • MG 2010-12-17 08:03:46
    To w tej chwili brak tej wiarygodności?
  • kanarek 2010-12-17 09:30:54
    tzn. zaczną płacić... Przedsiębiorstwo Małego Budżetu
  • taki sobie ja 2010-12-17 09:36:52
    Jeśli chodzi o ostatecznego konsumenta, to myślę, że wizerunek oraz same produkty oferowane przez PMB nie mają negatywnego wpływu na wiarygodność... wręcz przeciwnie, mało który Zakłada Mięsny ma tak dobrze dopracowane produkty. Powiązanie z Mispolem otwiera pewnie nowe możliwości dystrybucyjne, nowe segmenty rynku,... poza Premium gdzie PMB jest zadomowiony z ofertą produktową.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.43.11
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.