Polacy sięgają po nowości asortymentowe. Otwierają się na eksperymenty

Ewa Mielnicka, PR Manager JBB, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl zwraca uwagę, że Polacy, choć przywiązani do tradycyjnej kuchni, sięgają także po nowości asortymentowe. Lubią eksperymentować z nowymi produktami.
- Kuchnia nie może być nudna, to bogactwo i nieustanny rozwój świadczą o jej jakości. Choć Polacy wierni są smakom tradycyjnej kuchni polskiej, to z chęcią sięgają po rzeczy nowe, otwierając się na kulinarne eksperymenty, nieraz łącząc kulinarną wiedzę przekazywaną z pokolenia na pokolenie z nowoczesnymi produktami i składnikami dostępnymi dzisiaj na rynku - mówi Mielnicka.
Jak dodaje, Polacy są otwarci na kulinarne eksperymenty co wynika m.in. z popularności programów kulinarnych, a także częstych egzotycznych podróży, które pobudzają do szukania nowości. Z tego właśnie powodu także JBB stara się wpisywać w ten trend i sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów.
- Marka JBB nie pozostaje w tyle i odpowiadając na potrzeby klientów wciąż komponuje nowe smaki - mówi.
- Takim produktem jest np. Kiełbasa Dobropolska, wyprodukowana w 95 proc. z mięsa wieprzowego, bez dodatku glutenu, barwników, glutaminianu i fosforanu. To produkt spełniający wymogi zdrowej żywności, nowoczesny, a jednocześnie oparty na wieloletnim doświadczeni marki JBB - przyznaje Ewa Mielnicka, PR Manager JBB.
Firma JBB powstała w 1992 roku w Łysych. W jej zakładzie produkcyjnym o powierzchni 2 ha zatrudnionych jest 1300 osób. Możliwości produkcyjne to 300 ton wędlin na dobę. Zdolności magazynowe wynoszą1000 ton wyrobu. W ofercie asortymentowej JBB znajduje się obecnie 250 produktów.
Przeczytaj pełny wywiad z Ewa Mielnicką:
Ewa Mielnicka, PR Manager JBB - przeczytaj pełny wywiad


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!