Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Polska Meat wysyła największy w historii spółki transport mrożonego mięsa do Afryki

28 marca z Portu Gdynia wyruszył do Kongo największy w historii spółki Polska Meat transport mrożonego drobiu i wieprzowiny do Afryki. Statek chłodniczy o ładowności ponad 5 tys. ton w całości wypełniony został mięsem zakupionym od polskich producentów. 


Polska Meat wysyła największy w historii spółki transport mrożonego mięsa do Afryki
Inacio Fernandes Pedrosa, Przewodniczący Rady Nadzorczej Polska Meat, fot. mat. pras.

Masowiec do przewozu mrożonek typu Reefer, którego ładowność wynosi 5124 ton ma 150 metrów długości. Załadunek statku trwał prawie 5 dni odbywał się przez całą dobę. 

Jak informowaliśmy na początku marca Iberdigest – hiszpański koncern handlujący mięsem przenosi swoją siedzibę do Gdyni. Polska Meat – jej spółka córka przejmuje w niej udziały, dzięki czemu w Polsce powstanie siedziba koncernu z jej centrum operacyjnym, finansowym i zarządczym. Polska Meat planuje w najbliższych latach stworzenie własnej sieci sprzedaży detalicznej w krajach zachodniej i południowej Afryki. (czytaj więcej)

- Na rynkach 14 krajów Afryki działamy już od 18 lat. Doskonale znamy ich lokalną specyfikę, a prognozy ekonomiczne i demograficzne pozwalają postrzegać przyszłość tych krajów z dużym optymizmem. Do 2050 roku ludność Afryki ma się podwoić. Nawiązaliśmy ścisłą współpracę z lokalnymi partnerami, do których dostarczamy drób, głównie kury, ale i inne rodzaje mięsa. Polska Meat stała się największym europejskim eksporterem kur, których eksport sięga 6 tys. ton miesięcznie. Teraz, dzięki temu, że sytuacja społeczna, ekonomiczna i polityczna bardzo sprzyjają rozwoju biznesu w tym regionie, postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenia i rozpoczynamy rozszerzenie działalności o własną sieć sprzedaży detalicznej - mówi Inacio Fernandes Pedrosa, Przewodniczący Rady Nadzorczej Polska Meat: 

Sieć sprzedaży Polska Meat w Afryce obejmie budowę dwóch supermarketów rocznie. Ekspansja zakłada rozwój sieci w dwóch lub trzech krajach co kolejne pięć lat. Markety będą wpasowywać się w lokalną specyfikę rynków afrykańskich i obejmą sprzedaż mrożonych owoców, lodów, warzyw i mięsa w ramach lokalnych centrów handlowych. Dzięki sieci sprzedaży dla końcowego klienta detalicznego Polska Meat będzie w stanie objąć swoją działalnością całą linię produkcyjną - od pozyskania produktów w Polsce, poprzez ich przygotowanie, magazynowanie, logistykę i dystrybucję, aż po sprzedaż hurtową i detaliczną na najbardziej dynamicznie rozwijających się afrykańskich rynkach. Dla spółki oznacza to możliwość czterokrotnego powiększenia własnej marży z 7-8 proc. w dostawach i logistyce o dodatkową marżę 25-30 proc. ze sprzedaży na rynku detalicznym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Polska Meat RSS ALERT    /    Iberdigest RSS ALERT    /    Inacio Fernandes Pedrosa RSS ALERT    /    Afryka RSS ALERT    /    eksport mięsa RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    wieprzowina RSS ALERT    /    Kongo RSS ALERT    /    eksport drobiu RSS ALERT    /    eksport do Afryki RSS ALERT    /    eksport wieprzowiny RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • adam 2018-03-29 03:58:26
    \"Polska Meat\" - kto wymyślił nazwę ????? gratulacje.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.204.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.