REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polskie Mięso podsumowuje rok kampanii Zasmakuj w Europie

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 26-01-2016, 19:36

Za nami pierwszy rok trzyletniej kampanii promocyjno-informacyjnej Zasmakuj w Europie dot. mięsa wołowego realizowanej przez Związek Polskie Mięso na terenie Turcji.

REKLAMA

Kluczowym założeniem kampanii „Zasmakuj w Europie” jest rzetelne, aktualne i kompleksowe informowanie przedstawicieli rynku tureckiego na temat mięsa wołowego – jego charakterystycznych cech, wyróżników jakościowych i smakowych. W ramach programu, w 2015 roku, ZPM zaplanował stworzenie strony internetowej dedykowanej projektowi, kilkumiesięczną kampanię prasową w tureckich mediach branżowych, a także udział w międzynarodowych targach WorldFood w Stambule. W czasie wydarzenia zostały przewidziane również dodatkowe spotkania z grupami handlowców i liderów opinii, których celem było przybliżenie założeń kampanii i promocja mięsa wołowego.

,,Po 12 miesiącach realizacji kampanii możemy powiedzieć, że wszystkie z postawionych w 2015 roku celów udało się zrealizować” – podsumowuje Katarzyna Oponowicz dyrektor biura Związku Polskie Mięso – koordynator projektu. Pod adresem www.zasmakujweuropie.eu zainteresowani tematem użytkownicy znajdą nie tylko niezbędne informacje na temat wołowiny – dane statystyczne, historię produkcji i właściwości dietetyczne, ale również kontakty biznesowe do producentów, czy propozycje przepisów kulinarnych z wykorzystaniem wołowiny. Strona aktualizowana jest w języku tureckim oraz angielskim. Na czas trwania kampanii zostało uruchomione także biuro prasowe, odpowiedzialne za kontakty z mediami i dystrybucję materiałów informacyjnych. Dodatkowo, dzięki kampanii prasowej w tureckich mediach, o głównych założeniach projektu „Zasmakuj w Europie” można było przeczytać w kilku topowych tytułach branżowych i lifestylowych.

Najważniejszym doświadczeniem ubiegłego roku była jednak wizyta w Turcji, podczas międzynarodowych targów branży spożywczej WorldFood, odbywających się we wrześniu w Stambule. ,,Wydarzenie miało kluczowe znaczenie dla nawiązywania współpracy biznesowej, poznania potrzeb i oczekiwań tureckich konsumentów oraz budowania relacji z tureckimi mediami” – podsumowuje dyrektor biura ZPM Katarzyna Oponowicz – koordynator projektu ,,Zasmakuj w Europie” Bezpośrednie spotkania przedstawicieli kampanii z handlowcami i liderami opinii, były okazją do przybliżenia właściwości i smaku europejskiej wołowiny.

Zgodne z założeniami kampanii, kolejne miesiące są czasem konsekwentnej realizacji jej celów, skoncentrowanych na podnoszeniu świadomości w obszarze bezpieczeństwa produkcji mięsnej w UE oraz wysokiej jakości oferowanych produktów.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • modus 01-03-2016, 15:57:
zgodnie z badaniami WHO mięso wołowe jest rakotwórcze
  • Jan 28-01-2016, 08:03:
Bardzo dobrze przygotowany projekt.Profesjonalna organizacja ...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 236) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 762 946)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH