Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

PR Łosoś: Rynek konserw rybnych cały czas się zmienia

- „Kto nie idzie do przodu, ten się cofa” – to stwierdzenie pasuje do każdej branży, także do producentów przetworów rybnych. Nasza marka Łosoś ma ugruntowaną pozycję na rynku. Oferujemy klasyczne konserwy rybne takie jak filety z makreli w sosie pomidorowym czy paprykarz szczeciński, ale proponujemy także zupełnie nowe produkty, które zwrócą uwagę konsumentów i poszerzą ich grupę – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Kudlik, członek zarządu i dyrektor ds. sprzedaży w firmie Łosoś.

PR Łosoś: Rynek konserw rybnych cały czas się zmienia
Tomasz Kudlik, członek zarządu oraz dyrektor ds. sprzedaży w firmie Łosoś, fot. PR Łosoś

Jak informuje Tomasz Kudlik w ofercie producenta ze Słupska od kilku lat można zauważyć dużo zmian, w szczególności pojawianie się nowych produktów, nie oferowanych do tej pory przez innych producentów konserw rybnych.

- Jest to odpowiedź na potrzeby rynku, gdzie półki z tego typu produktami są zapełnione ofertą różnych przetwórców. Rynek konserw rybnych cały czas się zmienia, a my chcemy iść z duchem czasu. Dotyczy to oferowanych gatunków ryb oraz formatów opakowania. Od zeszłego roku oferujemy na przykład łososie w konserwie 110 gramowej w czterech smakach: w oleju z pieprzem cytrynowym, po królewsku, w sosie słodkie chili oraz w oleju z suszonymi pomidorami. Produkty cieszą się dużym powodzeniem, na co oprócz doskonałego smaku wpływ ma także ciekawy, nowoczesny wygląd opakowania – mówi Tomasz Kudlik.

Jak informuje firma, na początku 2018 roku w ofercie pojawiły się gatunki ryb nie oferowane do tej pory w konserwach. Są to miruna i morszczuk w sosie pomidorowym z linii „Fish and fit” skierowanej w dużej mierze do osób prowadzących aktywny tryb życia, szukających bogatych w białko i niskokalorycznych przekąsek. Drugą nowością są sumy w delikatnych plasterkach w trzech smakach do wyboru: z sosem japońskim, barbecue oraz w oleju z rodzynkami.

- Pracując nad nowymi produktami nie zapomnieliśmy także o najmłodszych konsumentach, czego efektem jest wprowadzenie do naszej oferty łososi w słodkich sosach: pomarańczowym i żurawinowym. Produkty zresztą smakują także dorosłym, więc mogą stanowić pyszną przekąskę dla całej rodziny. Oprócz walorów smakowych dostarczają istotnych wartości odżywczych jak kwasy Omega-3, białko czy witaminy – dodaje Tomasz Kudlik.

To tylko część nowości produktowych PR Łosoś. Firma zapowiada, że jeszcze w 2018 roku na rynek trafią kolejne nowe produkty:

- Wraz ze wzrostem świadomości na temat korzyści, jakie niesie ze sobą spożywanie ryb, pojawia się szansa zaistnienia z nowymi propozycjami, których w ofercie PR Łosoś na pewno w tym roku nie zabraknie - podsumowuje Kudlik.

więcej informacji:

łosoś RSS ALERT    /    PR Łosoś RSS ALERT    /    Przetwórstwo Rybne Łosoś RSS ALERT    /    Tomasz Kudlik RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    ryby 2018 RSS ALERT    /    nowe produkty RSS ALERT    /    nowości produktowe RSS ALERT    /    konserwy rybne RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Szprot podwendzany w oleju 2018-04-11 00:22:07
    A nadal Łosoś USTKA producenci z WŁYNKówka .

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.167.18.170
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.