Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Premiumizacja rynku pet food to perspektywa najbliższych kilku lat

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-09-2017, 17:57
Premiumizacja rynku pet food to perspektywa najbliższych kilku lat
Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care. Fot. materiały prasowe

- Wraz z bardziej zasobnym portfelem wydatki Polaków na zwierzęta będą rosły. Nawet rynki wykazujące stagnację w innych kategoriach wskazują, że rośnie kategoria premium, a w niej udział wysokojakościowych karm - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care.

Pat Romanek zwraca uwagę, że w Polsce w kategorii karm dla kotów prawie 70 proc. rynku wartościowego stanowi karma mokra, w szczególności single serve, która rośnie najszybciej.

- W przypadku karm dla psów, przewaga karmy mokrej jest minimalna. Ciekawostką jest fakt, że karma mokra, w tym w puszkach, rośnie znacznie szybciej niż karma sucha. To oznacza, że dobra zdrowa receptura jest ważna i klient po nią wraca. W naszym asortymencie największym uznaniem cieszą się właśnie karmy mokre, w tym w tackach, w których jesteśmy liderem - dodaje.

Przedstawicielka Butcher's Pet Care wyróżnia dwie grupy klientów segmentu pet food w Polsce.

- Jedni szukają produktów niszowych, niedostępnych w Polsce. Najczęściej są świadomymi klientami poszukującymi karm premium. W Polsce ten segment jest dość mały i wielu super premium producentów nie decyduje się na wejście na ten rynek, ponieważ klient nie jest jeszcze na to gotowy. Wtedy sprzedaż internetowa jest dość bezpiecznym i niewymagającym sposobem obecności i testu rynku - dodaje.

- Z drugiej strony są tacy, którzy szukają po prostu najlepszej ceny lub oferty promocyjnej. My też inwestujemy w cenę po to, aby klienci mogli się przekonać o pozytywnym działaniu naszych produktów - dodaje.

Romanek zaznacza, że jakość produktów obecnych na polskich półkach z roku na rok rośnie, a premiunizacja to perspektywa kilku najbliższych lat.

Przeczytaj cały wywiad z Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care:

Pat Romanek, Butcher's Pet Care - wywiad na temat trendów na rynku pet food

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • drapiezniki 29-03-2018, 23:17:
bo zwierzeta nie potrzebuja az tyle miesa. w naturze nie jedza miesa codziennie - czemu miałyby w karmie?
  • Czytelnik 01-10-2017, 20:06:
w jedzeniu dla zwierząt prawie nie ma mięsa, czytajcie skład !!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.