REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes CHMW: Inwestujemy w reklamę

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-09-2015, 12:06
Prezes CHMW: Inwestujemy w reklamę
(fot. zelaznastudio.pl)

W tej chwili stawiamy na kampanie reklamowe w telewizji. Naszą uwagę skupiamy na tym kanale, ale w przyszłym roku planujemy rozbudować działania promocyjne o Internet - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Kania, prezes Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

REKLAMA

- Rozpoznawalność marek wędlin jest wśród polskich konsumentów wciąż stosunkowo niska. Traktuje Pan to jako szansę czy zagrożenie?

- To duża szansa przede wszystkim dla firm, które w perspektywie ostatnich lat czy ostatnich miesięcy przygotowywały się i inwestują w promocję swoich marek.

Chrzanowska Manufaktura Wędlin od dwóch lat inwestuje w markę. Mamy świadomość tego, że dzisiejszy konsument sięga po produkt wysokiej jakości, ale są to przede wszystkim wyroby tych producentów do których ma zaufanie. Dlatego  dużą uwagę przywiązujemy właśnie do jakości produktów. Opracowujemy receptury tak, aby były one ponadprzeciętne.

- Co to oznacza?

Nasze produkty produkowane są z najwyższej jakości surowca, bez dodatków środków funkcjonalnych i  w większości wypadków także bez glutenu. Staramy się by wędliny z Chrzanowskiej Manufaktury były produktami prozdrowotnymi, niosącymi obok smaku  wartości odżywcze.

Kwestia kluczową z perspektywy świadomości marki  jest też to, by opakowania produktów wyróżniały się pośród innych, a do tego zwracały uwagę estetyką i funkcjonalnością. Klient woli kupować coś co jest ładne i wygodne.

- Jak w CHMW wyglądają kwestie samej reklamy?

- Przeznaczamy znaczące kwoty z naszego budżetu na kampanie reklamowe. Na przełomie marca i kwietnia tego roku mieliśmy kampanię launchującą markę Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin, a od września ruszy kolejna. Tym razem będziemy promować nową linie produktową - parówki. To produkt dostępny w bardzo szerokim i oryginalnym wachlarzu smaków, obok klasycznych parówek z samej szynki są też parówki z szynki z gęsiną, cielęciną, wołowiną czy z filetem, opakowany w unikalne opakowania o bardzo niskich gramaturach.

Nasze kampanie to w tej chwili kampanie telewizyjne. Naszą uwagę skupiamy na tym kanale, ale w przyszłym roku planujemy rozbudować działania promocyjne o Internet.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH